Xenon adapter kabels Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
QfCMZFJ.jpg


'Commerciële stekkers' (Zoals je ze koopt bij vag techniek of pro cae audio) maar dan met seinen bij stand 0

Stekkers voor bluemotion die niet knipperen

Stekkers voor Chinese coming home leaving home

Stekkers voor niet bluemotion maar met start/stop
 
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI
Je hebt ook chinese coming home leaving home, maar je hebt de module niet. Neem die ook liever niet icm xenon.
Bij het starten van de auto knippert de xenon kort door de module, dat is slecht voor de levensduur van de lampen.

Voor de mensen met een lichtsensor: voor 100 euro heb je een setje van Ciclo. 100% OEM, coming home leaving home via de dim of mistlampen.
Automatisch licht met instelbare 'drempel' en geen vertraging of instelbare vertraging.
 
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI
Ch lh setje van Michel getest hehe ik schrok maar de set doen niet echt wat ik had verwacht... De motor bleef draaien terwijl ik het contact eruit had gehaald met de verlichting op stand 1 of 2 of auto (donker). ledjes werken wel maar lh ch werkt niet in plaats daarvan blijft de motor draaien . CH engine turning...De motor blijft draaien zonder sleutel . Vraag me af hoe het mogelijk kan zijn dat je dmv verlichting de motor aan kunt houden...zou vast een verband met elkaar hebben ergens...Voor nu even mijn oude stekkers teruggedaan. Alles werkt weer alleen ledjes niet met ch lh.
UPDATE: Miscommunicatie...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!