Xenon adapter kabels Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook de aangepaste adapter in elkaar gezet getest en klaargezet voor Omar. Ik zou zeggen jongens probeer eruit te komen. @nguyen87 kan je niet de beschreven codering van Michel uit laten voeren zodat de basis er is? Als er dan iets niet werkt willen eventueel forumleden of mischien zelfs Michel je een handje helpen? Wij zijn de kwaadsten echt niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM en Crave89
Ook de aangepaste adapter in elkaar gezet getest en klaargezet voor Omar. Ik zou zeggen jongens probeer eruit te komen. @nguyen87 kan je niet de beschreven codering van Michel uit laten voeren zodat de basis er is? Als er dan iets niet werkt willen eventueel forumleden of mischien zelfs Michel je een handje helpen? Wij zijn de kwaadsten echt niet.

Kijk dat is pas service!
 
Hey Michel,

Langs deze weg nogmaals bedankt! Sorry dat ik mij nog niet heb voorgesteld medeforumers.
Ik heb een setje kabels van Michel, deze werkte nog niet 100%. Na eea te communiceren op een zeer prettige manier is Michel vergezeld van charmant gezelschap vandaag bij ons thuisgeweest. Tevens een nieuwe set custom made kabels mee; en voila alle functies werkende. Top notch!

Gr Cliff
 
Ik heb maar besloten om weer volledig terug te gaan naar normale instellingen.
Dank voor jullie aangeboden hulp, waardeer dat er in oplossingen wordt gedacht.

Inmiddels H4 koplampen terug erin gezet met de basis instellingen zodat alles werkt zoals het hoort.
 
Laatst bewerkt:
De non-bluemotion, seinen bij 0, niet knipperen, china-coming-home-leaving-home via LED, uitgebreide versie ziet er zo uit:

FLW0IuE.jpg


(in case you were wondering)
 
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI en Wicko071
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!