WobbleKid :: 6R GTI :: 2012 Volkswagen Polo 6R
WobbleKid :: 6R GTI :: 2012 Volkswagen Polo 6R

WobbleKid :: 6R GTI :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
GTI
Kleur
Pearl Black
Bouwjaar
2012
Mensen. Een week alweer zonder mijn schatje.. Ik heb er veel problemen mee gehad, maar ik mis de snelheid wel. Inhalen is echt even aanpoten met een 'normale' auto... Ik rijdt momenteel in een Peugeot 208. Wat een irritante stoelen hebben die wagens zeg... Heb bijna een hernia gekregen ondertussen. Een voordeel is wel dat je hiermee gewoon lekker over drempels kan scheuren. Mijn volgende auto is (na heeel veel geregel en gebel van mijn kant met de account manager van mijn dealer) in aankomst. Vandaag is het contract officieel akkoord. Over 1.5 week krijg ik dus mijn nieuwe wagen. Wat minder vermogen, maar ik kan echt niet wachten! Heb een exemplaar van te voren kunnen bekijken in de showroom van mijn dealer en wat een chique en zakelijke auto is het!

Ik zal ook zeker naar toekomstige meetings komen met mijn auto, al is het maar om de gezellige mensen, de goeie sfeer en de heerlijke plaatjes.

Keep you updated ;)
 
Mensen. Een week alweer zonder mijn schatje.. Ik heb er veel problemen mee gehad, maar ik mis de snelheid wel. Inhalen is echt even aanpoten met een 'normale' auto... Ik rijdt momenteel in een Peugeot 208. Wat een irritante stoelen hebben die wagens zeg... Heb bijna een hernia gekregen ondertussen. Een voordeel is wel dat je hiermee gewoon lekker over drempels kan scheuren. Mijn volgende auto is (na heeel veel geregel en gebel van mijn kant met de account manager van mijn dealer) in aankomst. Vandaag is het contract officieel akkoord. Over 1.5 week krijg ik dus mijn nieuwe wagen. Wat minder vermogen, maar ik kan echt niet wachten! Heb een exemplaar van te voren kunnen bekijken in de showroom van mijn dealer en wat een chique en zakelijke auto is het!

Ik zal ook zeker naar toekomstige meetings komen met mijn auto, al is het maar om de gezellige mensen, de goeie sfeer en de heerlijke plaatjes.

Keep you updated ;)
Wat voor een auto is het geworden?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Volkswagen Golf 7 1.6TDI BlueMotion Highline type 2

99 procent dezelfde (foto's zelf gemaakt in de showroom met nagenoeg identiek model, ook de kleur)

AnCJeUq7ewqRcragrD8OA5-LcUr5D4nXtJXnHCp4FiGJ.jpg


AnfFy-USW83fYgZTRQD_vBKdq5_dxuEL9ih_XbBnX-7f.jpg


AmU-8Ca1ncR7XzaVL27eWWu1PGkOD_61D6sbm_ez3LIX.jpg
 
Chippen[emoji6] [emoji12]
Sssst.

Maar die kofferbak is echt zo huge in vergelijking met een Polo... Zitruimte en navi ook.. Heb proef gereden in een GTE, maar het werkelijke verbruik was zo hoog dat ie superduur in de lease was (bijna 1k!!!). Dus nu gekozen voor een volle Golf en wat meer over in de maand. Maar de snelheid zal ik zeker gaan missen.

Dus af en toe maar met @eddyfr mee om me te troosten... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: polo_6r_team
Mooi hoor!
Nog veel anders dan de GTI?
Ja het vermogen uiteraad, maar ik vind de auto zeker niet traag! Verder is het allemaal wel een stuk luxer dan de polo hoor. De discover pro is echt een verademing als je die naast de rns310/315 zet (ook naast de rns510 trouwens!). De auto ligt strak op de weg en daardoor rijdt hij best sportief. Verder zijn de stoelen ook nog meer ondersteunend in de lende heb ik t gevoel. Erg fijn!

Wat ik ook erg gaaf vind is de coming home en leaving home icm spiegelpakket. Als je aan komt lopen in het donker gaan de lichten aan en klappen de spiegels uit. Ziet er allemaal heel erg chique uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!