WobbleKid :: 6R GTI :: 2012 Volkswagen Polo 6R
WobbleKid :: 6R GTI :: 2012 Volkswagen Polo 6R

WobbleKid :: 6R GTI :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
GTI
Kleur
Pearl Black
Bouwjaar
2012

WobbleKid

Bekend lid
1,166
232
63
Ik heb eindelijk ook mijn garage geupdate!

Momenteel ben ik bezig met het smoken van mijn achterlichten, eerste poging zag er goed uit.
Voor het tinten gebruik ik smoke folie met een lichtdoorlaatbaarheid van 70%.
De lichten worden daardoor iets donkerder, maar heeft geen nadelige gevolgen voor de sterkte en kleur van de verlichting.

Foto's volgen!

Vrijdag ga ik mijn logo's zwart plastidippen. Het is de eerste keer dat ik dat ga doen dus ik ben benieuwd.
 
Hierbij foto van de eerste poging van het smoken van de achterlichten.
Voor wie het verschil niet ziet, links is smoked, rechts is origineel.

2r4smlw.png
 
Hierbij weer een update. Vorige week vrijdag mijn logo's gedipt (zie foto hieronder en nieuwe in mijn garage voor de voor+achterkant).
Zag alleen zondag op Dub Inn wel dat mijn GTI logo nog een extra laagje mag hebben, maar dat is een kleinigheidje :lol:

Zaterdag heb ik geplanned om de achterlichten te gaan smoken met de folie die ik heb besteld. Ben benieuwd naar het resultaat.

n358j4.jpg


mjl7at.jpg


jubzt3.jpg


1628v8.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Knappe Polo en mooie updates..
Staat er ook mooi bij tijdens de winter ;)
maar zoals je zelf zegt, zouden evt een maatje groter mogen :)
Thnx.

Wat betreft de maat is 15inch aanbevolen vanuit de garage voor de winterbanden. Heb daar zelf weinig inspraak in verder. Heb alleen op dit moment banden van T-klasse eronder (vmax 190km/h) ipv V-klasse (vmax 240km/h). Daarnaast grijpt de ESP echt onwijs vaak in met deze velgen/banden. Gisteren gaf ik na een rontonde in een flauwe bocht vol gas. Toen bleef het ESP lampje wel ff knipperen. :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!