Winterbanden

Ik heb nu een setje 15 inch lichtmetalen eronder zitten en ik ga er 15 inch stalen onder zetten. Heb dit nog nooit eerder gedaan, dus vandaar de vraag;) En volgens mij zitten er gewoon standaard bouten onder voor lichtmetaal (fabrieksaf)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
@iichel oh top, duidelijk. En dan bedoel je dit neem ik aan?
wielbout-bol-conisch-kogel-m12.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Zit er ook over te denken. Heb de 18 inch al in de garage liggen. Maar na 2 januari schijnt de temperatuur te gaan zakken.

"zeggen ze maar aangezien ze anno 2015 nog geen dag vooruit kunnen kijken is dat ook maar afwachten "
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
Zo, die van mij zitten er ook eindelijk op.
Moest 2 nieuwe zomerbanden hebben omdat de achterste helemaal op waren. En of ze er nu de zomerbanden er weer op gooien of mijn gelijk mijn winterbanden, dat maakt qua handeling ook niet uit. Dus op de heenweg winterbandjes in de kofferbak en op de terugweg de zomerbandjes.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb ze er dit jaar nieteens onder gehad.
Het is welgeteld 1 week onder de 7 graden geweest.
Boven de 7 graden rook je je winterbanden alleen maar op.
Zou ze er dus lekker onder vandaan laten/halen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!