Winterbanden

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,405
2,639
132
Hi!

Ik zie zo her en der onder de lease bakken al weer winterbanden verschijnen...


Wanneer gaan bij jou de winterbanden eronder? Of, gaan ze er überhaupt onder?

En belangrijker, ga je op staal? Of heb je een mooie winterset :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Meestal als ik de ramen ijsvrij moet maken, dan gaan ze er order.

Ik rij dan op 17 inch
WP_20150110_10_09_16_Pro.jpg
Best een bezigheid om elke keer als je je ramen ijsvrij moet maken je de winterbanden uit de schuur moet halen Stick Out Tongue

ontopic: Setje 15" lichtmetaal gaat er met een weekje of 2 wel een keer onder denk ik.. 't blijft toch verrekte koud meteen ><
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel, qwiznx en capszz
Voorlopig nog niet ook al gaf de temp. meter vanmiddag slechts 3,5ºC aan. :(
Als ze erop gaan dan zijn het Vredestein Snowtrack5 op 15" zwarte stalen velgen met witte bies.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb een 2e setje originele BM velgen met winter banden. Weet even zo niet welke maar meen Conti's.

Ik vind het ook ineens erg koud geworden maar wacht nog eventjes. Denk binnenkort alvast een afspraak maken met m'n banden verwisselaar
 
image.jpg image.jpg image.jpg
Moet mijne nog aanschaffen... Iemand tips? Stick Out Tongue Rij +/- 20-25k per jaar, dus ik denk dat het wel verstandig is om ze te kopen.
Na de totalloss van de Polo heb ik mijn set over;
Verbreed stalen velgen (5x100, 7,5J, ET 39) met Continental ContiWinterContact TS850 (195/55/16 met 7/8mm, eentje nieuw).
Passen perfect onder de Polo en vullen de wielkasten mooi op.
Eind vorig jaar opnieuw zwart gepoedercoat, rekening aanwezig.
 
Wisselen jullie de velgen ook of zetten jullie alles op dezelfde plek waar je het de laatste keer vanaf hebt gehaald.
Dus linksvoor gaat linksachter?
Of linksvoor gaat linksvoor?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wisselen jullie de velgen ook of zetten jullie alles op dezelfde plek waar je het de laatste keer vanaf hebt gehaald.
Dus linksvoor gaat linksachter?
Of linksvoor gaat linksvoor?
Bekijk ik inderdaad van welke positie deze komt en kijk gelijk naar het profiel.
Diepste profiel komt dan de volgende winter/zomer aan de voorzijde en dan markeer ik ze op positie. Ik wissel alleen van links voor naar links achter en vice versa.
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!