Winterbanden

Wisselen jullie de velgen ook of zetten jullie alles op dezelfde plek waar je het de laatste keer vanaf hebt gehaald.
Dus linksvoor gaat linksachter?
Of linksvoor gaat linksvoor?

dit deed ik altijd wel,maar dit jaar ga ik voor het eerst de achter wielen na voren zetten en de voor na achter i.v.m. cuppen van de band ( Good year ultra grip 8 uit het hoofd )
 
Kan iemand mij helpen met het volgende; ik heb nu met mijn zomerbanden de maat 185 60 r15, nu heb ik een leuk wintersetje gezien waarvan de maat is 185 55 r15 en nu vroeg ik me af.. Past dit onder me polo? En zo ja wat is het grote verschil? Uiteraard zijn ze 5x100!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Gister de winterbanden maar eens van stal gehaald en meteen even schoon gemaakt. Denk dat ik dit jaar zonder wieldoppen ga rijden. Alleen moet ik ze dan wel even netjes zwart spuiten dus vandaag maar even wat afgeschuurd en over een paar weken een keer spuiten als ik tijd heb. Ik hoop dat het tot die tijd niet nodig is dat ze er onder moeten. image.jpegAlleen nu moeten er nog een paar mooie. Naafdoppen in maar weet iemand of dit wel goed gaat want het gat is 57mm en kon niet echt doppen vinden van 57 wel 55 maar weer niet of die passen.
 
Hi!

Ik zie zo her en der onder de lease bakken al weer winterbanden verschijnen...


Wanneer gaan bij jou de winterbanden eronder? Of, gaan ze er überhaupt onder?

En belangrijker, ga je op staal? Of heb je een mooie winterset :)
Bij mij gaan meestal de winterbanden eronder in november, tenzij het dan nog boven de 10 graden blijft,dan wacht ik nog wel even. Ik heb voor 50 euro een zo goed als nieuwe set originele bluemotion velgen op de kop kunnen tikken. Dit zijn die velgen met die afneembare plastic rand.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Heb ze geschuurd met een staalborstel op de boormachine waren toch best wel een beetje geroest. De puntjes met het schuurpapier bijgewerkt. Spuiten doen we gewoon met zwarte verf we hebben nog een grote emmer van 20 liter staan dus die moet er maar op blijven plakken.
Kan je die van mij ook niet even verven dan? Stick Out Tongue

Ik heb voor 50 euro een zo goed als nieuwe set originele bluemotion velgen op de kop kunnen tikken. Dit zijn die velgen met die afneembare plastic rand.
Wow, dat is alles behalve duur.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik ben nog bezig om een setje te krijgen voor mij auto, nou kwam een collega van mij laatst ermee dat hij nog een set LM heeft liggen van zijn Skoda Fabia Greenline, deze heeft hij verkocht en het setje heeft hij over. Nou vraag ik mij alleen af of dit past onder mijn auto, even een paar websites geraadpleegd voor velgen e.d. en daar zou volgens hun gegevens moeten passen. Steek en ET komen overeen met beide auto´s nou weet ik nog niet precies wat voor velgen hij heeft, hij is nu met vakantie. Maar kan iemand mij vertellen hoe compatibel deze Skoda en mijn VW zijn?
 
Volkswagen  Polo 9N 2003  1.4i 75PK BBY 
Ik heb ze er afgelopen vrijdag maar onder gedaan Stick Out Tongue al die vieze wegen in de polder, ook met die regen zijn winterbanden wel lekker om te rijden ! ipv die glibbie toyo bandjes.

WB.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!