Wie doet wat voor werk?

Ik werk momenteel als een PHP/JS backend-programmeur.

Vorig jaar heb ik mijn MBO Applicatie Ontwikkelaar Niveau 4 diploma mogen halen, en ben eigenlijk direct aan de bak gegaan. Werk dus inmiddels al een jaartje en heb de baas zijn hand mogen schudden over het volgen van een aantal HBO studies in de nabije toekomst, dus dat is ook vet. Wellicht zelfs een klein lease Polootje in het vooruitzicht, dus ben super te spreken over de plek waar ik nu werk!

Ben momenteel 20, dus er staan nog genoeg deuren voor mij open!

Meer programmeurs hier?

Ja! Ik werk als Software Engineer met C#/Java/HTML/CSS/Javascript en jQuery/SQL.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: SA_Polo.6r
Nice, lekker full-stack zo te horen! Heb C# nog op een lijstje staan om een keer te proberen in mijn vrije tijd, lijkt me een leuke taal om te leren.

Waar programmeer je zoal aan?

Officieel wel full-stack. In praktijk meer DevOps.
Ik ben nu vooral aan het werk aan business applications, dus niet zo veel aan consumentensoftware. Het heeft beide z'n charmes.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Update m.b.t tot het werk…

Ik ben gestopt in de auto techniek.
Ik was er wel een beetje klaar mee.. vooral omdat Volvo nieuwe werk standaarden had geïntroduceerd.
Wat inhoudt dat de monteur ook Receptie werk/magazijn werkzaamheden/klanten bellen voor meerwerk/extra kosten ect doorgeven, ook de auto’s aannemen en weer mee terug geven met de nodige informatie.

Dit was op een gegeven moment niet leuk meer, gestoord worden tijdens je werkzaamheden om een klant zijn auto aan te nemen of de telefoon op te nemen en dit alles voor uiteraard het zelfde salaris…

Dus wat doe ik nu…
Ik werk nu 1.5 km van mijn huis vandaan bij Ultima.
Wij maken alles mbt slapen zoals,Boxsprings, matrassen, hoofd/voetborden.

Ik doe daar het specialere werk zoals het maatwerk bijzondere hoofdborden, oftewel wat de kanten verzinnen, en All round dus van alles:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Garrut98
7 jaar werkzaam bij een installateur als Engineer-W, eerst in de woningbouw/renovatie en nu in de nieuwbouw/utiliteit. De verwachting is dat ik binnen een paar jaar projectleider ga worden. Ik heb nee gezegd tegen een leaseauto 2 jaar geleden omdat ik geen zin had in een "saai hok" te rijden. Heb toen wel een lekkere salarisverhoging gehad. Maar met de huidige brandstofprijzen had ik nu liever wel een wagen willen hebben die ik voor woon-werk en projectbezoeken kan gebruiken.. :unamused:
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI JD: 200pk en 340nm 
Ben na multimedia-design doorgegaan als Audio Engineer, tijdens de 2 jaar opleiding op tour gegaan met bands over heel Europa Big Grin
Inmiddels pakketjes inpakken / verkoop pro audio apparatuur want een baan moet je maar hebben he :grinning:
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
Leuk topic!

Ik ben zelf in 2005 als stageloper begonnen bij Toyota / Suzuki Purmerend (waar ik al als zaterdaghulp aan het werk was sinds 2003). Hier ben ik ik opgeleid tot Eerste Autotechnikus (inc. heel veel branche certificaten), APK Keurmeester, Ruithersteller/vervanger, Poetser en ben nu sinds November 2018 werkplaats chef :)

Daarnaast heb ik in de avond-uren sinds 2018 nog een bijbaan bij HD Services, voor dit bedrijf maak,onderhoud en verhuis ik websites van hun klanten.

Ohja, en sinds 2008 heb ik MyPolo, gelukkig met heel veel hulp van in de loop der tijd heel veel leuke mensen!
Ja ook ik ben net als @Robin sinds September 2021 gestopt in de auto techniek, ik ben nu Allround ICT medewerker (helpdesk/werkplekbeheer/cloud oplossingen/voip/webhosting/webdesign/storingen hardware e.d.) bij een klein familiebedrijf in Harmelen. Tegenwoordig dus goed voor 500-700km per week i.p.v. 5 km per dag op het vorige werk Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Na de middelbare school direct gaan werken en leren als eerste monteur werktuigkundige installaties, diploma gehaald maar na een tijd werken toch ingezien dat het lichamelijk niet vol te houden is (slechte knieën, in mijn vrijetijd zowat alleen maar bij de fysiotherapeut gezeten... ondertussen 4 operatieve ingrepen gehad maar nog niet goed, maarja doet er niet toe)
Daarna mijn CE rijbewijs gehaald met diploma incl. ADR Certificaat Basis + Tank + klasse 1 + klasse 7.
En hoop binnenkort voor mijzelf te gaan beginnen!
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 16V 140pk 
Ik ben ambtenaar. Leuk te lezen wat jullie allemaal doen!
Ik zou graag vertellen wat ik daadwerkelijk doe, maar vind dit niet zo handig. Wilde dit toch even kwijt ;)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!