Wie doet wat voor werk?

Wel veel IT'ers hier zie ik nu, of op zijn minst leden die voor een IT bedrijf werken, dacht eerst dat ik een van de weinigen was haha.. Ik heb hier nog 2 andere collega's met een Polo AW, geweldig om te zien als die 3 polo's naast elkaar staan, uiteraard met het verschil in luxe en uitrusting. Van een karige oost-europees trendline (bahbah!) rood, tot een Reflex Silver met wat meer luxe en een blinkende Energetic Orange :)
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: SilentSam
Ook ik zit in de IT. Werk als Technology Manager bij een bedrijf dat een IoT product levert aan onder andere de taxi branch.

In mijn functie ben ik verantwoordelijk voor alles dat met de technologische tak van het bedrijf te maken heeft. Het beheren van de interne applicaties, integraties, aansturen van een team developers enz.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
Dan zal ik ook maar eens vertellen wat mijn rol is als Developer, misschien ooit al gedaan, maar gezien er nu zoveel IT'ers reageren.

Mijn rol is software ontwikkelen en verbeteren voor de fitnessbranch, ledenmanagement software, toegangscontrole software voor het openen van de toegangspoortjes etc. Specifiek voor diegene die het wat zegt doe ik, API's bouwen, zodat de klant met bijvoorbeeld hun eigen mobiele app tegen onze API's aan kan praten.

Voorheen deed ik bij mijn andere werkgever nog websites en webshops bouwen. Wat ik nu doe is wel het betere en uitdagende werk!
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: ThomH
hier een applicatietester/coördinator/testautomatiseerder.
heb in vele branches aan projecten meegewerkt maar nog niet in de autobranche.
VWE automotive kwam wel op mijn pad maar was al snel afgehaakt omdat ze een belachelijk lage salaris aanbod deden. Een senior proberen aannemen met het salaris van een junior
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!