Wie doet wat voor werk?

Ik houd mij bezig met het inkopen en coördineren van weg/lucht/zeetransport. Dus al jullie alie-express zendingen zitten in mijn vliegtuigen en vrachtauto's :), nu weinig vliegbewegingen maar meer over de weg naar bv Griekenland, Rusland, Oekraine en per schip naar de USA.
Mijn Polo is prive bezit, heb een NS kaart van mijn werkgever.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik werk sinds 2017 in de accountancy en sinds kort doe ik dit fulltime bij een accountantskantoor in de omgeving Utrecht.
Dus als je nog op zoek bent naar een frisse en jonge accountant die met jou mee denkt om verder te komen in je onderneming, neem dan gerust contact op!
Ik hou mij vooral bezig met de MKB klanten. Zo denk ik met de ondernemer mee, verzorg ik zijn administratie, doe ik zijn inkomsten-, omzet- en vennootschapsbelasting aangiftes en maak ik ieder jaar een jaarrekening zodat de ondernemer een duidelijk inzicht heeft in zijn jaarcijfers.
Naast deze standaard accountancy werkzaamheden houdt ik mij intern en extern ook bezig met de softwares die wij gebruiken.
Zo houd ik de markt in gaten voor nieuwe, betere en goedkopere softwares en zorg ik ervoor dat alles werkt zoals het hoort te werken.

Klinkt saai, ik weet het, maar ieder zo zijn ding.
De een sleutelt graag aan auto's en de ander zit liever de hele dag achter een bureau naar cijfers te kijken.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Jpv
Ik werk sinds 2017 in de accountancy en sinds kort doe ik dit fulltime bij een accountantskantoor in de omgeving Utrecht.
Dus als je nog op zoek bent naar een frisse en jonge accountant die met jou mee denkt om verder te komen in je onderneming, neem dan gerust contact op!
Ik hou mij vooral bezig met de MKB klanten. Zo denk ik met de ondernemer mee, verzorg ik zijn administratie, doe ik zijn inkomsten-, omzet- en vennootschapsbelasting aangiftes en maak ik ieder jaar een jaarrekening zodat de ondernemer een duidelijk inzicht heeft in zijn jaarcijfers.
Naast deze standaard accountancy werkzaamheden houdt ik mij intern en extern ook bezig met de softwares die wij gebruiken.
Zo houd ik de markt in gaten voor nieuwe, betere en goedkopere softwares en zorg ik ervoor dat alles werkt zoals het hoort te werken.

Klinkt saai, ik weet het, maar ieder zo zijn ding.
De een sleutelt graag aan auto's en de ander zit liever de hele dag achter een bureau naar cijfers te kijken.
Laat maar horen als je nog iemand zoekt in de parttime, ben afgestudeerd als Junior Assistent-Accountant Stick Out Tongue
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Export manager van vrachtwagen trailers en wereldwijd eindverantwoordelijk voor de verkoopactiviteiten van ons dealernetwerk. Tussendoor ook nog een korte tijd bij een TNO bedrijf gewerkt dat zich toespitst op de actieve en passieve veiligheid in de automotive industrie, dat was een zeer interessante tijd en kon ik echt in de keuken kijken van de automobiel fabrikanten. Daarom rijdt ik nu ook een Polo GTI.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
Ik ben technisch tekenaar bij een (luxe) carrosserie bouwer. Voornamelijk bouwen we transportoplossingen voor de paardensport, maar af en toe komt er ook iets voor de rally / auto sport voorbij.

Daarnaast maak ik tekeningen van vrachtwagens en auto's ( dus als het je wat lijkt *hint* *hint* ) op papier voor de hobby. dit doe ik in de vrije uurtjes.
Ik denk niet dat ik een linkje mag plaatsen, maar volgens mij is mijn site via mijn profiel wel te vinden. :)
 
Ik heb hbo afgemaakt en ben nu business innovator. Op t moment werk ik als proces operator maar heb ambities om iets te doen richting mijn studie of in de automotive branche iets te vinden
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
PCB-designer en CAD-librarian.

Na school aan het werk gegaan bij dit bedrijf en werk hier nu al enkele jaren!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ik werk sinds 2017 in de accountancy en sinds kort doe ik dit fulltime bij een accountantskantoor in de omgeving Utrecht.
Dus als je nog op zoek bent naar een frisse en jonge accountant die met jou mee denkt om verder te komen in je onderneming, neem dan gerust contact op!
Ik hou mij vooral bezig met de MKB klanten. Zo denk ik met de ondernemer mee, verzorg ik zijn administratie, doe ik zijn inkomsten-, omzet- en vennootschapsbelasting aangiftes en maak ik ieder jaar een jaarrekening zodat de ondernemer een duidelijk inzicht heeft in zijn jaarcijfers.
Naast deze standaard accountancy werkzaamheden houdt ik mij intern en extern ook bezig met de softwares die wij gebruiken.
Zo houd ik de markt in gaten voor nieuwe, betere en goedkopere softwares en zorg ik ervoor dat alles werkt zoals het hoort te werken.

Klinkt saai, ik weet het, maar ieder zo zijn ding.
De een sleutelt graag aan auto's en de ander zit liever de hele dag achter een bureau naar cijfers te kijken.

Saai? wel nee! Ik doe bijna hetzelfde, alleen ben ik geen accountant maar register belastingconsulent. Ons kantoor verzorgt ook het gehele traject van bon tot jaarrekening incl. alle aangiftes. Maar die laatste regel... Ik sleutel in mijn vrije tijd ook graag aan m'n auto hoor! Mensen, vooral klanten, vinden dat vaak een tegenstrijdige hobby. Ik word ook altijd ingeschakeld om dagwaardes te schatten voor de youngtimer regeling.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Saai? wel nee! Ik doe bijna hetzelfde, alleen ben ik geen accountant maar register belastingconsulent. Ons kantoor verzorgt ook het gehele traject van bon tot jaarrekening incl. alle aangiftes. Maar die laatste regel... Ik sleutel in mijn vrije tijd ook graag aan m'n auto hoor! Mensen, vooral klanten, vinden dat vaak een tegenstrijdige hobby. Ik word ook altijd ingeschakeld om dagwaardes te schatten voor de youngtimer regeling.

betekend dit dat je mag taxeren?
zo ja, heb nog een jongtimer/oldtimer die voor de verzekering getaxeerd moet worden
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Na mijn studie hbo informatica , werkzaam in de it. Ik ben testcoordinator en werk voornamelijk in projecten voor het bouwen en onderhouden van softwaresystemen samen met ontwikkelaars bij verschillende bedrijven (overheid, telecom, bank&verzekering, etc).

Van jongs af aan geinteresseerd in autos en autorijden is een hobby, ik heb twee linkerhanden en kan daarom niet goed sleutelen. Gelukkig ken ik wat mensen in de autowereld die mij helpen met problemen.

Daarnaast heb ik als hobby in de handel. Zo heb ik een nog partij medische chirurgische mondkapjes 3-laags van het merk 3M te koop voor een aantrekkelijke prijs. Mochten mensen geinteresseerd zijn stuur maar een berichtje.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Na mijn studie hbo informatica , werkzaam in de it. Ik ben testcoordinator en werk voornamelijk in projecten voor het bouwen en onderhouden van softwaresystemen samen met ontwikkelaars bij verschillende bedrijven (overheid, telecom, bank&verzekering, etc).

Van jongs af aan geinteresseerd in autos en autorijden is een hobby, ik heb twee linkerhanden en kan daarom niet goed sleutelen. Gelukkig ken ik wat mensen in de autowereld die mij helpen met problemen.

Daarnaast heb ik als hobby in de handel. Zo heb ik een nog partij medische chirurgische mondkapjes 3-laags van het merk 3M te koop voor een aantrekkelijke prijs. Mochten mensen geinteresseerd zijn stuur maar een berichtje.
Tommy Teleshoppen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Initiald
Hallo ben Bob uit Enschede heb electro gestudeerd daarna autotechniek.
Tijd gevaren op een zeilboot de tukker uit Enschede met moeilijk opvoedbare kinderen.
Daarna 22 jaar gewerkt bij polaroid 4,5 jaar bij vredestein, 3 jaar bij ETNL, 1 jaar bij twentse afvalverwerking en nu alweer 5 jaar bij polaroid.
Heb nu mijn eerste volkswagen Polo1.8 TSI GTI dsg 2017 gekocht en krijg een glimlach als ik er in rijk
 

Bijlagen

  • 20200910_231345.jpg
    20200910_231345.jpg
    46.7 KB · Weergaven: 32
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!