Wie doet wat voor werk?

Al 33 jaar in de metaalbrance
Van schokbrekers voor crossmotoren fabriceren tot Dafs assemblage (bussen)
Nu al weer 26 jaar constructie bankwerker...
Ik maak trappen.. constructies, Taatsdeuren,Loftdeuren,Draaideuren,Hekkenenz enz
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
Even een schopje.
Ik ben op dit moment vonkentrekker in ruste en doe weinig tot niets.
Opleiding sterkstroommonteur, dan 4 jaar in dienst en daar opleiding benzine en dieselmotoren, en aggregaatmonteur / chauffeur.
Dan bijna 10 jaar als electromonteur en meet en regel techniek.
Enkele jaren verkoop en reparatie van boten en motoren.
Enkele jaren interieurbouw.
Enkele jaren touringcarchauffeur, ook veel op Spanje gereden.
Enkele jaren wegmarkering en vangrailmonteur.
Daarna weer ruim 20 jaar in de electrobranche en meet en regeltechniek wat ik tot bijna aan mijn A.O.W. bij Sabic / DSM (via een firma) gedaan heb maar helaas wegens herseninfarct een jaar eerder moest stoppen.
Helaas bleek ik toch hersens te hebben en die hebben zich ook weer binnen een jaar helemaal herstelt en ben ik weer helemaal de oude.
En nu dus genieten van het nietsdoen.
 
Zat al een tijdje te denken aan dit topic, gewoon wat algemene info waardoor je de mens wat beter leert kennen. Dus als je zin hebt hebt, laat eens weten waardoor de centen binnen komen.

Zal zelf eens het spits afbijten, na mijn schooltijd fulltime gaan werken in de lokale garage, een soort kwikfit idee. Langzaam mezelf ontwikkeld tot gecertificeerd uitlijnen onder andere.

Daarna de metaal in gegaan, constructie, hekwerken en trappen en sinds anderhalf jaar een nieuwe werkgever waar ik stalen puien realiseer met brandwerende werking.

Politie bureau boezembocht Rotterdam, trappen
FB_IMG_1548097615993.jpg

Stalen gebogen deuren met messing bekleed

FB_IMG_1548097661990.jpg FB_IMG_1548097670769.jpg

Oja 2e foto is de werkplek van mijn collega, voordat ik voetbal verwijten krijg.

Dit is mijn werkplek:

FB_IMG_1548097991465.jpg
Veel monteurs zie ik! Voor de verandering dan:

Momenteel volg ik een Business IT & Management HBO studie en werk ik als bijbaan bij Web1On1 in de klantenservice en als shiftlead.

Ik wil na mijn studie waarschijnlijk of Business IT Consultant worden of iets met Projectmanagement, maar zover zijn we nog niet!
 
Ik werk momenteel als een PHP/JS backend-programmeur.

Vorig jaar heb ik mijn MBO Applicatie Ontwikkelaar Niveau 4 diploma mogen halen, en ben eigenlijk direct aan de bak gegaan. Werk dus inmiddels al een jaartje en heb de baas zijn hand mogen schudden over het volgen van een aantal HBO studies in de nabije toekomst, dus dat is ook vet. Wellicht zelfs een klein lease Polootje in het vooruitzicht, dus ben super te spreken over de plek waar ik nu werk!

Ben momenteel 20, dus er staan nog genoeg deuren voor mij open!

Meer programmeurs hier?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ik werk momenteel als een PHP/JS backend-programmeur.

Vorig jaar heb ik mijn MBO Applicatie Ontwikkelaar Niveau 4 diploma mogen halen, en ben eigenlijk direct aan de bak gegaan. Werk dus inmiddels al een jaartje en heb de baas zijn hand mogen schudden over het volgen van een aantal HBO studies in de nabije toekomst, dus dat is ook vet. Wellicht zelfs een klein lease Polootje in het vooruitzicht, dus ben super te spreken over de plek waar ik nu werk!

Ben momenteel 20, dus er staan nog genoeg deuren voor mij open!

Meer programmeurs hier?
LabVIEW, Python en Arduino! Tenminste, daar kan ik wel wat mee!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: SA_Polo.6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!