Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Mezelf maar is even een cadeautje gedaan gewoon omdat het kan en het al heel lang op mijn verlanglijstje stond.
De monello velgenreiniger en de washmitt van incredimitt
Nu nog opzoek naar echt goede wax met een lange standtijd, carclean adviseerde mij deze https://www.carclean.com/nl/liquid-insulator-wax-no-845-473ml.html
Iemand van jullie ervaring met die wax?
 

Bijlagen

  • 6871060F-E5C6-4ABA-B32B-237EC133D01B.jpeg
    6871060F-E5C6-4ABA-B32B-237EC133D01B.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 76
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo en VM407
Dat is dezelfde wax die mij enkele weken geleden ook is geadviseerd. Is goed te verwerken en zuinig in gebruik, wel eerst in een warme bak met water leggen om de wax goed te kunnen verwerken. Of de wax lang blijft werken kan ik je nog niet vertellen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Oke bedankt voor de info @Sal
Maar na wat regen buien van de laatste tijd zit de polo nog wel goed in de wax?
Ik heb de pure carnauba wax van meguairs maar die is na 4/5 steve regenbuien compleet weg.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
We zijn nu 4 weken verder en heb wel de indruk dat de auto nog goed in de wax zit, pas op voor het gebruik van teveel wax, omdat dit dan lastig weg te smeren is.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Heb gisteren/vandaag de Mijn Volkswagen module laten inbouwen.
De auto is nu meteen aan Home Assistant gekoppeld. Nu is het dus kijken wat voor leuke dingen we kunnen gaan koppelen met de auto Big Grin
Polo Home Assistant.png
Ik heb er ook zitten denken maar vraag me af hoe die verbonden is? Dmv simkaart ofzo? En hoe en wat ? Via t-mobile gewoon een kaart ofzo?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ik heb er ook zitten denken maar vraag me af hoe die verbonden is? Dmv simkaart ofzo? En hoe en wat ? Via t-mobile gewoon een kaart ofzo?
Er zit volgens mij gewoon een simkaart in de module.
Verder kan je de status van de auto uitlezen. Waar de auto geparkeerd staat, of de deuren op slot zijn, etc.
Ook worden alle ritten van de auto bijgehouden.
 
Mezelf maar is even een cadeautje gedaan gewoon omdat het kan en het al heel lang op mijn verlanglijstje stond.
De monello velgenreiniger en de washmitt van incredimitt
Nu nog opzoek naar echt goede wax met een lange standtijd, carclean adviseerde mij deze https://www.carclean.com/nl/liquid-insulator-wax-no-845-473ml.html
Iemand van jullie ervaring met die wax?


Die heb ik ook.
Werk goed als de voorbereiding goed is( polijsten ontvetten ect) blijft die wel langer dan 3 maanden zitten.

En de 1e keer even in een bak warm water zodat die wat vloeibaarder wordt.
Goed schudden voor gebruik.

En ik gebruikte zo een pad speciaal voor te waxen.

Bij deze wax is het wel dat als je hem dunner opbrengt hij beter werkt en makkelijker afneemt
 
  • Leuk
Waarderingen: Steven vdv
Die heb ik ook.
Werk goed als de voorbereiding goed is( polijsten ontvetten ect) blijft die wel langer dan 3 maanden zitten.

En de 1e keer even in een bak warm water zodat die wat vloeibaarder wordt.
Goed schudden voor gebruik.

En ik gebruikte zo een pad speciaal voor te waxen.

Bij deze wax is het wel dat als je hem dunner opbrengt hij beter werkt en makkelijker afneemt
Bedankt voor de informatie.
Jij bedoeld deze pad die heb ik nu?
https://www.carclean.com/nl/gold-class-high-tech-applicator-pad-soft-foam-2-pack.html
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
4 nieuwe zomerbanden
Olie ververst en filter vervangen
Benzinefilter vervangen
Bougies vervangen
Veren achter vervangen -3cm
Schokbrekers en veren voor vervangen, nu van een gti
Katalysator gekocht maar moet nog vervangen worden, schijnt een lastig klusje te zijn....
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
4 nieuwe zomerbanden
Olie ververst en filter vervangen
Benzinefilter vervangen
Bougies vervangen
Veren achter vervangen -3cm
Schokbrekers en veren voor vervangen, nu van een gti
Katalysator gekocht maar moet nog vervangen worden, schijnt een lastig klusje te zijn....

Goed bezig man !

Vraagje? heb je achter gewoon verlagings veren gekocht? en die gti dempers + veren scheelt dat veel in wegligging en hoogte?

Ben ook aan het zoeken naar iets van verlaging .

Kwam een verlagings set tegen van AP compleet set dempers + veren ( 40/30 verlaging.) ziet er leuk uit alleen heb ik geen ervaring met dat set.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!