Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Gisteren sleutel laten slijpen, dus kan het nu mooi gebruiken ;)

28wmkw0.jpg

29by00i.jpg




23wqzqw.png

https://nl.aliexpress.com/item/Coco...r-VW-POLO-Passat-B5-Golf-MK5/32846292865.html
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thijspolo6r
Een service beurt bij de dealer, bij afgave auto, waar ik op dacht te wachten, werd mij verteld dat het een beurt plus apk zou zijn, zonder wachten op de auto. Ik lichtjes over de zeik ivm slechte afspraken, maar ok, toch ook de apk. Ik loop weg, vrouw bellend of ze me kan oppikken, denk ik opeens, shit me obd stekker niet tevoorschijn getoverd, Dus ik loop terug, sleutel halen, obd stekker gedaan en sleutel terug, Ik loop weg, denkend over de apk en opeens denk ik shit, koplamp en mistlamp folie = apk no no. Dus weer terug, ruk de afdekkappen van de mislampen eraf, folie eraf, klaar. Nu de koplampen, dat gaat ook makkelijk op 1 probleem, achter blijvende lijmresten. Ik weer terug, weer sleutel, quick detailer en doek uit de auto gehaald ( standaard bij me) en ik poetsen tot ik finaal leegliep. Koplampen goed, ik naar huis en wachten maar. Belt die baliedoos op dat de auto klaar is, met 1 puntje van afkeur, maar dat hadden ze gelijk opgelost, me stadslampen. Dus ik vraag, me dimlicht zeker? Aangezien ik aftermarket xenon heb, maar nee, ze wist het zeker. Dus ik me auto ophalen, naar de werkplaatschef voor een antwoord, waren de stadslampen afkeurt op te blauw licht. Me xenon was perfect, ook qua beeld, maar die hebben dezelfde kleur als de stadslampen. Dus afrekenen en thuis de lampen netjes opgeschoond.

Binnenkort even me contactpersoon even spreken over de slechte afspraak....
 
Vorige week in mijn bluegt xenon laten coderen bij Michel! Goede kennis van zaken, snel en keurig erin geduwd.

Nogmaals dank, ben er erg blij mee!
Wilde het gewoon even meedelen.

Check regelmatig het forum, maar nog nooit iets geplaatst.

Dominick
20180323_173001.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6R  1.4 TSI GT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!