Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Nieuwe achterruitenwisser gehaald van Bosch voor 10,- valt me nog mee... hele rubber was van de oude er af gegaan, gelukkig niet gebruikt dus geen krassen ofzoo_O
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Remschijven, interieurfilter, luchtfilter, benzinefilter, oliefilter, bougies, olie aflaatschroef, 5L castrol 5w30 en een vw service sticker. Oftewel alles voor een grote onderhoudsbeurt.
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Een andere dopsleutel. De eerste was een te korte versie. Nu heb ik de langere versie.
Ondanks dat ik hem niet met een pneumatische boortol gebruik heb ik toch de geharde variant gekocht.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik had tijdens het rijden in z’n zes rond de 120 bij half gas ineens wat rare hikjes. De motor hield een soort van in. Ook tijdens het stationair draaien voel je af en toe wat hele lichte trillingen door de auto gaan.

Dus hopelijk ter oplossing nieuwe bougiekabels gekocht. De bougies zelf zijn pas 7k km oud.

Baat ‘t niet, schaad ‘t niet zal ik maar zeggen [emoji41]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Vanmorgen alle kapjes en dingetjes besteld voor de R-line bumper :)

Koplampsproeier kapjes
Sleepoog kapje
Onderspoiler ( zwaard )
En de hoogglans zwarte onder grill en mistlamp kappen

Stick Out TongueStick Out TongueStick Out TongueStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!