Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

  • Leuk
Waarderingen: justin Pin
Sinds gister als ik stil stond benzine lucht in de auto.
Eerst maar eens onder de kap gekeken maar kon zo niets vinden. Toen maar Google geraadpleegd die mij meteen doorstuurde naar ons fantastische forum. Meteen de VW dealer gebeld en die heeft ze op voorraad. Zo maar even ophalen!

6a85eedd371c5b18066e6fb34416aa10.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Sinds gister als ik stil stond benzine lucht in de auto.
Eerst maar eens onder de kap gekeken maar kon zo niets vinden. Toen maar Google geraadpleegd die mij meteen doorstuurde naar ons fantastische forum. Meteen de VW dealer gebeld en die heeft ze op voorraad. Zo maar even ophalen!

6a85eedd371c5b18066e6fb34416aa10.jpg
Hé, het carterontluchtingsventiel.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: jorrit84
Weet iemand waar ik de R-line logo's kan kopen ? wil ze plaatsen op het zei scherm.. Ook wil ik graag jullie mening over het verwijderen van type aanduiding en vervangen voor het R logo
zag ze gisteren op MP staan, even vw emblemen intikken en even zoeken.

verwijderen kan met een goede fohn en heel voorzichtig een doek erbij en een plastic spateltje.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  • Leuk
Waarderingen: justin Pin
Waar heb je deze gehaald als ik vragen mag? Ik merk dat mijn klep heel langzaam omhoog gaat en ook soms gewoon blijft hangen. Ik moet hem echt helemaal naar boven duwen..

https://www.auto-onderdelen24.nl/gasveer-motorkap/vw/polo-6r-6c

Prijzen variëren van 7 tot 40 euro dus heb maar van rond de 15 genomen. Bij mij viel de klep regelmatig gewoon dicht door een lichte bries dus was al effe nodig :mrgreen: Wel ff het OEM nummer op je originele veren checken.



Mooie gelegenheid om de kofferklep automatisch te laten openen Big Grin
Ja wel een ideetje :mrgreen: vraag me wel eigenlijk af of deze echt werken?: http://gb-tuning.de/
 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!