Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

56c3f2c8d4ef089e6b96043a2c38f1e6.jpg


R-line bumper voor de scirocco, nog enkel bij de dealer de diffusor en reflectoren bestellen.
 
Laat even weten hoe die bevalt. Ik wil er ook nog eens eentje, maar wil geen piep/kraak ding in de auto. Alleen een Kamei is ook weer zo prijzig.
Nog maar 1 ritje mee gereden en dat ging op zich wel. Armsteun is wel stevig maar de middenconsole vind het allemaal minder leuk. Vooral de zijdelingse bewegingen.

Maar jij hebt een 9N3, daar hebben ze een andere voor, bijna dezelfde prijs.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Nog maar 1 ritje mee gereden en dat ging op zich wel. Armsteun is wel stevig maar de middenconsole vind het allemaal minder leuk. Vooral de zijdelingse bewegingen.

Maar jij hebt een 9N3, daar hebben ze een andere voor, bijna dezelfde prijs.

Bedankt voor de reactie. Een kameraad van mij heeft toevallig ook twee dagen terug een armsteun in zijn 9N3 geplaatst, ander model dan de jouwe. Zal zijn bevindingen ook eens afwachten.
 
Hij moet er tegen kunnen zeggen ze.
Als ik mij niet vergis dan gaat je wagen ook ietsjes meer verbruiken maar dat weet ik niet zeker.
De prijs van Euro98 is wat wij hier voor 95 betalen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Hij moet er tegen kunnen zeggen ze.
Als ik mij niet vergis dan gaat je wagen ook ietsjes meer verbruiken maar dat weet ik niet zeker.
De prijs van Euro98 is wat wij hier voor 95 betalen.
Gaat inderdaad wat meer verbruiken. Er zit minder energie in de bio ethanol dan in gewone benzine. Als je dezelfde rijstijl wil behouden, moet je meer gas geven, en dus ook meer verbruiken. Volgens 'de overheid' gaat het maar over 1,5%. Maar ben benieuwd wat het in de praktijk brengt.

Maar als je alles bij elkaar telt, hoger verbruik + hogere prijs + aggressief/bijtend voor aluminium delen, pakkingen en leiding, dan ga ik toch twijfelen om 98 te tanken. Ookal verschilt dit €8/volledige tank..
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!