Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ramen laten tinten..20% lichtdoorlatend

08ddee73fba5f175d75ebcdb0739313b.jpg
04d95f157df6693a70a112fdcd36cfa1.jpg
83d3b411e1e67032fbd5dfbe04a39261.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Ramen laten tinten..20% lichtdoorlatend
Netjes.
Aparte velgen.

Was er wat mis met de oude dan? Neem aan dat je die niet zomaar vervangt Stick Out Tongue
Ik weet nog niet of er iets mis is met de oude. Dat weet ik pas als ik hem eraf haal.
En voor het geval dat er iets mis is kan je hem maar beter bij je hebben.
Heb wel de afspraak gemaakt dat ik hem retour mocht doen indien niet nodig en onbeschadigd.

Ik maak mij meer druk om wat een monteur zei. Op die Duitse Polo site heb ik gelezen dat je gasklephuis opnieuw moet worden ingeleerd maar als je geen diagnoseapparaat hebt dat er nog niets aan de hand is omdat dit zich automatisch na een paar kilometer zichzelf aanpast.
De monteur zei dat ik ook kans had dat de auto helemaal niet meer zou rijden. Hij had dat met een Ibiza 1.4 meegemaakt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb mijn gasklephuis ook al eens eruit gehaald om hem uit te kuisen. Heb toen de rubber niet vervangen want deze zag er nog goed uit. Wel belangrijk is dat je de 4 vijzen van het gasklephuis gelijkmatig aandraait. (kruis patroon en maar klein aantal x draaien per keer)
Ik heb hem toen dmv VCDS weer opnieuw ingeleerd. Een koud kunstje als je deze handleiding volgt : http://www.gerritspeek.nl/vag-com_procedures.html#tba
Je hoort hem tijdens het inleren alle posities afgaan. Nog wel eens leuk om te horen, en nog verrassend luid ook [emoji12]
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Polo 6C Full LED koplampen! De set word z.s.m. ingebouwd door de heren van @Vastechnics.

Edit: Zodra de nieuwe set is ingebouwd. Kan de huidige set originele bi xenon LED + BCM verkocht worden. Er kan al wel contact over opgenomen worden

Polo 6c Full LED.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik maak mij meer druk om wat een monteur zei. Op die Duitse Polo site heb ik gelezen dat je gasklephuis opnieuw moet worden ingeleerd maar als je geen diagnoseapparaat hebt dat er nog niets aan de hand is omdat dit zich automatisch na een paar kilometer zichzelf aanpast.
De monteur zei dat ik ook kans had dat de auto helemaal niet meer zou rijden. Hij had dat met een Ibiza 1.4 meegemaakt.

Zolang je de stekker niet loshaalt hoef je ook niets opnieuw in te leren.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik heb mijn gasklephuis ook al eens eruit gehaald om hem uit te kuisen. Heb toen de rubber niet vervangen want deze zag er nog goed uit. Wel belangrijk is dat je de 4 vijzen van het gasklephuis gelijkmatig aandraait. (kruis patroon en maar klein aantal x draaien per keer)
Ik heb hem toen dmv VCDS weer opnieuw ingeleerd. Een koud kunstje als je deze handleiding volgt : http://www.gerritspeek.nl/vag-com_procedures.html#tba
Je hoort hem tijdens het inleren alle posities afgaan. Nog wel eens leuk om te horen, en nog verrassend luid ook [emoji12]
Dank je voor de tip over het vastdraaien.
Inleren kan ik toch niet want heb geen diagnoseapp.

Zolang je de stekker niet loshaalt hoef je ook niets opnieuw in te leren.
Das waar maar ik weet niet hoelang ik bezig ben met schoonmaken en hoe dat precies in zijn werk gaat. Lijkt mij echt een klusje om dat binnen te doen, zeker gezien dit weer.
Moet helaas eerst afwachten totdat een vriend van mij tijd heeft want hij heeft het gereedschap.

Vandaag weer een MEGA-investering gedaan. Stick Out Tongue

Voor:
2016-11-17 16.11.55.jpg

Na:

2016-11-17 16.18.49.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!