Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Pioneer DEH-09BT

PIONEER-DEH-09BT

Bluetooth audio/- app., bluetooth carkit, AUX, USB, CD, FM.

Geen DAB+ ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Nee, expres niet. Zat te denken aan DAB+ maar las zoveel verschillende verhalen. Ook moet je een goede antenne erbij hebben en niet van die plakdingen die je op je ruit plakt. Heb er eentje gezien speciaal voor mijn Polo maar die was € 199,-. Dat vond ik wel heel erg duur. Nu zal het vast wel goedkoper kunnen maar het werd mij een beetje te technisch.
Ik heb nu alles (en meer) als wat ik wilde behalve DAB+ en ik vind het wel goed zo. :)

Lullig alleen dat ik nét een paar dagen eerder een IB-BUS adapter had gekocht voor een 3,5 jackplug zodat ik van die oude Pioneer ook de AUX kon gebruiken. Helaas pindakaas.

Zat trouwens nog wel even aan deze te denken.
http://www.autopar.nl/vw-rcd350-telefoon-handsfree-bluetooth

Maar dat werd mij een beetje te duur plus dat je vaak verhalen hoort over dat die dubbeldins worden gestolen. Nu zit er op deze geen navi maar toch. Als ik voldoende geld zou hebben dan was het een ander verhaal.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ah, nou jah, het is natuurlijk allemaal nieuw. Volgens mij was ik een van de eerste bij deze dealer waar ze dit gingen inbouwen. Maar ze hebben het prima opgelost, heb een gratis leenauto gekregen voor de dag dat ie weer terug moest, etc.
Ik heb de mijne vanmorgen weggebracht, als alles goed is later deze ochtend klaar ...
 
  • Leuk
Waarderingen: 1Maarten
Nee, expres niet. Zat te denken aan DAB+ maar las zoveel verschillende verhalen. Ook moet je een goede antenne erbij hebben en niet van die plakdingen die je op je ruit plakt. Heb er eentje gezien speciaal voor mijn Polo maar die was € 199,-. Dat vond ik wel heel erg duur. Nu zal het vast wel goedkoper kunnen maar het werd mij een beetje te technisch.
Ik heb nu alles (en meer) als wat ik wilde behalve DAB+ en ik vind het wel goed zo. :)

Lullig alleen dat ik nét een paar dagen eerder een IB-BUS adapter had gekocht voor een 3,5 jackplug zodat ik van die oude Pioneer ook de AUX kon gebruiken. Helaas pindakaas.

Zat trouwens nog wel even aan deze te denken.
http://www.autopar.nl/vw-rcd350-telefoon-handsfree-bluetooth

Maar dat werd mij een beetje te duur plus dat je vaak verhalen hoort over dat die dubbeldins worden gestolen. Nu zit er op deze geen navi maar toch. Als ik voldoende geld zou hebben dan was het een ander verhaal.

Jaa dan snap ik het ik zit aan de duitse grens dus 538 kan ik redelijk slecht ontvangen en slam fm pas in arnhem
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Jaa dan snap ik het ik zit aan de duitse grens dus 538 kan ik redelijk slecht ontvangen en slam fm pas in arnhem
Jij hebt nu toch ook geen dab+?
Dab+ in grensgebied en limburg is ook geen garantie voor goede ontvangst.
Of er moeten nu meer masten staan.
Zouden we s moeten peilen hoe mensen het bereik ervaren.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Jij hebt nu toch ook geen dab+?
Dab+ in grensgebied en limburg is ook geen garantie voor goede ontvangst.
Of er moeten nu meer masten staan.
Zouden we s moeten peilen hoe mensen het bereik ervaren.

Nee ik heb geen dab maar de volgende radio is dit wel handig zal altijd beter worden gok ik dan normale fm kun je teminste 538 top 40 en Qmusic non stop luisteren[emoji51][emoji12]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Nee ik heb geen dab maar de volgende radio is dit wel handig zal altijd beter worden gok ik dan normale fm kun je teminste 538 top 40 en Qmusic non stop luisteren[emoji51][emoji12]
Dat betwijfel ik echt in het grensgebied.
Kijk maar eens op de bereik kaart.
Is niet volledig dekkend.
http://digitalradio.nl/ontvangst
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
Dat betwijfel ik echt in het grensgebied.
Kijk maar eens op de bereik kaart.
Is niet volledig dekkend.
http://digitalradio.nl/ontvangst

Hmm jaa okee

Heb al wel veel nieuwe radio's ingesteld bij nieuwe autos met dab dan wel een ford maar eigenlijk met alles nog perfect geluid gehad er komen meer masten bij staat op die site ben benieuwd
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!