Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

08369d82e4bb6dfafc71f6d1a31f7733.jpg
deze mooie jetsers gekocht voor 400 duppies dankzij @jorrit84 nogmaals bedankt!
 
Volkswagen  a  a 
  • Leuk
Waarderingen: jorrit84 en onlylyon
08369d82e4bb6dfafc71f6d1a31f7733.jpg
deze mooie jetsers gekocht voor 400 duppies dankzij @jorrit84 nogmaals bedankt!

Zou je er ook een foto van kunnen maken zodra ze gemonteerd zijn? Dit is namelijk een mod die ik ook heel graag wil uitvoeren, maar ik weet niet welke set koplampen ik dan moet hebben. Er zijn er zoveel op de markt, de ene natuurlijk meer OEM dan de anders.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Blackcougar4
Zou je er ook een foto van kunnen maken zodra ze gemonteerd zijn? Dit is namelijk een mod die ik ook heel graag wil uitvoeren, maar ik weet niet welke set koplampen ik dan moet hebben. Er zijn er zoveel op de markt, de ene natuurlijk meer OEM dan de anders.
ja klopt er zwemmen veel vissen in de zee alleen heel veel "neppe" het monteren duurt nog wel even ben ik bang, ben eerst aan het wachten op meer onderdelen. Er zit een adapter kabelset bij maar deze kan niet aangesloten worden op de BCM, opzich geen ramp maar heb je minder functies (geen bochtenverlichting in koplamp, niet LED drl dimmen bij knipperlicht bijvoorbeeld)

het is wat extra werk maar hoop dat het waard is, samenkomend met de toekomst dat ik automatische hoogteverstelling erbij wil hebben. maar ik houd je op de hoogte!
 
Volkswagen  a  a 
Vandaag Mijn VW module laten inbouwen, werkt helaas nog niet... maandag verder :)
Oops, da's minder ... wat werkt er nog niet en wat werkt er wel?
En heb je het bij de dealer laten doen? Wat geven zij voor reden dat het nog niet werkt?

Ik heb namelijk ook net gister de knoop doorgehakt een module in te gaan laten bouwen.
 
Oops, da's minder ... wat werkt er nog niet en wat werkt er wel?
En heb je het bij de dealer laten doen? Wat geven zij voor reden dat het nog niet werkt?

Ik heb namelijk ook net gister de knoop doorgehakt een module in te gaan laten bouwen.

Oh, inmiddels werkt het allemaal prima. Ze hadden 'm niet goed aangemeld zeiden ze, dus ben nog een keer langsgegaan en hebben het gefixed.
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!