Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Setje H7 Led gekocht, foto's volgens zodra ze binnen zijn!
Setje van xenonlamp.nl?
Ben benieuwd hoe het lichtbeeld naar buiten,
dus wat je ziet eruit ziet.
Of het veel verschil maakt met hallogeen.

Waarom? Omdat xenon de borden enz. veel beter zichtbaar zijn.(Krijgen andere kleuren dan hallogeen)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Nope, niet van Xenonlamp maar van Hilox. Omdat hier Philips ledjes in zitten :) En vriend van me heeft zn Leon gehaald en het is super!
Ik heb (/had) nu Philips WhiteVisions erin, maar 1tje is defect gegaan. Gelukkig via Philips nieuwe gekregen omdat ik ze maar 10maandjes erin heb zitten. Maar die Whitevisions zijn niet zo wit als ik heb gedacht.

Belangerijkste is, die LEDjes zijn wit, veller en alles is zichtbaarder :)
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
ik koop volgens de vrouw teveel voor mijn polo [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Vrouwen kopen te veel voor hun uiterlijk, een creme voor dit, een zalfje voor dat.........
Drie, vier keer per jaar naar zo'n beauty centrum, je schrikt je dood als ze weer thuis komen.........
en het helpt helemaal niks. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zeg iedere keer tegen haar dat het zonde is van het geld en dat het echt geen verbetering geeft, de rimpels komen en blijven..........
daar kan je echt niet tegen smeren. :mrgreen:
gisteravond deed ze het weer, stiekem de kamer binnenkomen terwijl ze een gezichtsmasker op had, ik kreeg bijna een hartverzakking van de groene hulk.

Oké, on topic maar weer...........;)
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!