Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Als hij niet past wil ik hem wel overnemen !!!:):)

Het betreft alleen onderdelen van de Golf, niet de hemel zelf. Maar ik kan je wellicht wel in contact brengen met de verkoper als je interesse hebt in de GOLF hemel + onderdelen. Wat de prijs voor de GOLF hemel is weet ik niet. Als je interesse hebt stuur me even een privé berichtje.
 
VW Polo  6c Bluemotion  1.0 
Hoi
Je hebt me verkeerd begrepen denk ik !
Ik zoek zelf ook een zwarte hemel voor mijn Polo Cross
Maar 400 vind ik ook wel veel , en eigenlijk zonde van de andere hemel mijn polo is van 2013 !!
Och je moet gewoon geduld hebben ....( Valt niet mee ) :(;)
 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Die hemels zijn lijkt mij gewoon het zelfde.
Denk je dat !
Kun je het nummer eens controleren of ze van Golf en Polo het zelfde zijn ?
Maar ik denk van niet .

Nieuwe velgen gekocht en erop gezet (met te grote banden), binnenkort maar eens een maatje kleiner kwa banden...
Mooie velg.
Qwanta costa .:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Onderdeeltjes voor AFS en een 12V socket in de achterbak :). Komen gelukkig net voor de tentamens binnen zodat ik wat te doen heb in plaats van studeren!
 

Bijlagen

  • 2016-06-17 17.17.06.jpg
    2016-06-17 17.17.06.jpg
    964.2 KB · Weergaven: 73
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
net me deze aangeschaft voor men polo

link : http://nl.aliexpress.com/item/Stain...2512711170.html?spm=2114.48010808.4.35.tC2aUj

UT8LYIQXaNbXXagOFbXP.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
blijven familie toch? :mrgreen:

Vind dat er bij zo'n bericht dan wel een foto (of meerdere) geplaatst moeten worden.
de foto's komen zo snel mogelijk, waarschijnlijk einde van de week. Moet natuurlijk goed weer zijn om foto's te maken en ik kan hem met geluk woensdag aan het einde van de dag ophalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en VWAlexander
En ?! Hoe bevalt het ?
Afgelopen zaterdag eindelijk in het donker gereden. Wat een verschil met de stock hallogeen lampjes. Zie nu de borden tig keer beter. Ik ga vanavond filmpje schieten.

Weet alleen niet of mijn lampies irritant zijn voor mn voorliggers [emoji12]. Deze week maar even achter een bekende rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey en capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!