Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Daar wil ik wel een review van je hebben. Vooral hoe die ring zich op de vooruit houdt.

Ik zat ook aan deze te denken en dan bovenin het raam en stroom vanaf de binnenverlichting pakken.

Als je dat graag wilt dan zal ik dat doen!
Dit weekend staan eerst de winterbanden op de planning, dus dat wordt dan over een week of 2/3.

Ik heb voor deze gekozen omdat hij vrij klein is en niet echt opvalt, net voor de achteruitkijkspiegel. En daarbij heeft deze ingebouwde gps, die ook de snelheid weergeeft. En ook de extra camera voor de achterzijde.
Maar ben zelf ook heel benieuwd of het wat is!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Op internet staat tie goed aangeschreven. Mag ik vragen wat je ervoor heb neergelegd?
Als jezelf ook interesse hebt, op mp biedt coolblue dezelfde set aan voor 276 euro ipv 349 euro. Is een geretourneerde set die ze niet als nieuw kunnen verkopen. Ik heb de 32gb set en 280 euro betaald via mp. Wil er alleen nog een speciale module erbij hebben dat hij ook opneemt tijdens het parkeren.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
VAG-Com kabel gekocht.
Toch wel fijn als je zelf alles kan instellen en uitlezen, zonder weer naar de dealer te moeten of iemand van hier lief aan te kijken :)
Net nog even met de laptop in de Golf gestapt.
Even de LED kentekenplaatverlichting aangemeld, zodat hij geen storing meer aangeeft.
Echt onmisbaar zo'n kabel!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!