Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Heb nu deze erin, heeft vorige eigenaar erin gezet maar die zijn al flink versleten
Roestvrij-koppeling-versneller-gas-vacu%C3%BCm-rempedaal-koppelingspedaal-voor-volkswagen-jetta-polo-jetta-vw-lavida-mk4-golf.jpg_350x350.jpg

Wil nu deze:
geschikt-voor-volkswagen-vw-golf-gti-7-vii-mk7-a3-8v-leon-octavia-5e-5f-a7.jpg_350x350.jpg

Maar, hoe doet men eigenlijk dat grote plateau vervangen? Denk dat ik beter maar alleen die rechtse bestel, als ze die ook los verkopen. Denk dat dat grote plateau niet echt uitziet, liever gewoon zwart.
 
Nieuwe verlichting, want het oude lampje was stuk..

Voor de geïnteresseerde die graag het verschil willen weten tussen de standaard H7 Halogeen lampen en de Phillips White Vision H7 zie hier!:

fcll34.jpg


2s66bg5.jpg


Linkerzijde de standaard H7 en de rechterzijde de Phillips White Vision, op het eerste gezicht een stukke verbetering maar ik heb nog niet gereden dus qua zicht weet ik het nog niet.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Nieuwe verlichting, want het oude lampje was stuk..

Voor de geïnteresseerde die graag het verschil willen weten tussen de standaard H7 Halogeen lampen en de Phillips White Vision H7 zie hier!:

fcll34.jpg


2s66bg5.jpg


Linkerzijde de standaard H7 en de rechterzijde de Phillips White Vision, op het eerste gezicht een stukke verbetering maar ik heb nog niet gereden dus qua zicht weet ik het nog niet.
Ga maar eens een stukje in 't donker rijden dadelijk, je wilt niet meer anders Stick Out Tongue (ja Xenon, maar duur :mrgreen: )
 
Ik heb een 8V0862153A gekocht oftewel een tankklep slot mechanisme van een Audi A1. Die heeft een extra kabel om hem als nood middel te openen als het slot faalt.
Doen ze nog wel eens soms op de 6R en dat kun je beter voor zijn.
20 euro incl verzenden vanuit Duitsland en nèt niet plug en play waarschijnlijk. Beetje met de dremel losgaan. Electrisch past ie wel meteen.

https://www.google.com/search?q=8v0...&biw=1441&bih=891&dpr=2#imgrc=4vlgmRRnIJK3lM:
 
  • Leuk
Waarderingen: Durban, krisrock en HJV
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!