Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

IMAG1142.jpg Iemand een goede creatief idee hoe je netjes het kabeltje van de achterste camera netjes kan wegwerken. (en zodat de klep open kan zonder problemen ;))
IMAG1140.jpg

De voorkant is namelijk wel redelijk gelukt al zeg ik het zelf..
IMAG1136.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
IMAG1142.jpg Iemand een goede creatief idee hoe je netjes het kabeltje van de achterste camera netjes kan wegwerken. (en zodat de klep open kan zonder problemen ;)
Is het misschien niet handiger om de camera boven de achterste hoofdsteunen zo ver mogelijk naar het raam te monteren ?
met behulp van dubbelzijdig tape zet je de cam houder zo vast. Heb je ook niet die hele kabel open en bloot liggen en kan je het zo weg werken.

Voorbeeld: http://i.ytimg.com/vi/YUsHouIxVqs/maxresdefault.jpg
 
.  .  . 
  • Leuk
Waarderingen: Zero2Fear
Knoop doorgehakt en dit setje besteld. Nu nog de Osram Nightbreakers.

$_12.JPG
 
Best wat geld voor een teller... Moet hij ook nog ingeleerd of werkt het direct?

Ontopic: ik heb een wrc voorbumper gekocht. Met beetje geluk zaterdag halen. Alleen de roosters ontbreken, maar de prijs daarvan viel mij nog redelijk mee. Zat al enorme tijd te twijfelen en al drie setjes laten gaan. Nu maar eens doorgepakt :)
 
Net nog even met de laptop in de Golf gestapt.
Even de LED kentekenplaatverlichting aangemeld, zodat hij geen storing meer aangeeft.
Echt onmisbaar zo'n kabel!
Welke versie van de vagcom heb jij, als ik vragen mag?
Hoe gaat het aanpassen van vagcom in de golf 7? Moet je eerst de security code invoeren en spreekt het dan voor zich zoals bij de 6R?
Of is het echt heel anders..
 
Idd smaken verschillen, heb zelf totaal niets met U-beam Stick Out Tongue . Die koplampen he, is gewoon over stekkeren he? Stond Plug-and-play, dus is het echt zo makkelijk als geschreven staat?

Jep zou plug en play moeten zijn. Je moet wel even de stelmotortjes van de oude koplampen overzetten. En ik zou 5000k hid inbouwen, dan zal de kleur van de dimlichten overeenkomen met de ledjes.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!