Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

C02C368E-B3CF-4086-BAE3-A34098386DFB.jpeg Vandaag kocht ik niks maar vond ik mezelf heel handig.
Na het plaatsen van de subwoofer was er geen goed plekje voor mijn gereedschap meer.

Dat heb ik zo opgelost, in 10 minuten tijd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
C02C368E-B3CF-4086-BAE3-A34098386DFB.jpeg Vandaag kocht ik niks maar vond ik mezelf heel handig.
Na het plaatsen van de subwoofer was er geen goed plekje voor mijn gereedschap meer.

Dat heb ik zo opgelost, in 10 minuten tijd.

Ging het toevallig om een reservewiel subwoofer van helix?
Want dan weet ik wat ik moet doen over een tijdje als ik er tegenaan loop.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Apk vandaag! Vlekkeloos erdoorheen, toch fijn als er 240k op staat :)

Hij kon hem afkeuren omdat mijn hoogteregeling van m'n xenon niet werkte. Klopt.. Later ingebouwd en hoogte regeling niks mee gedaan, alleen afgeplakt op unit zelf.
Blijkt dat ik de knop in het dashboard moet verwijderen. Wil daar natuurlijk geen gat hebben..

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Oké, wist niet dat Pioneer ook Wolters hebben voor in het reservewiel compartiment.
Ik zit nog te twijfelen of ik het wiel opgeven aangezien ik een probleem anders heb als ik ergens lek sta.
Maar dat er iets moet gebeuren is duidelijk.
Ook wil ik graag van de zomer de huidige speakers vervangen voor andere.
Maar voor wat weet ik niet aangezien ik het eigenlijk graag origineel houd.
De rockford fosgate periode ben ik inmiddels wel voorbij, al was dat een mooie tijd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
KillAllWipers, Hoogglans zwarte ringen voor + achter en hoogglans zwarte type aanduiding achterklep voor de Audi.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Oké, wist niet dat Pioneer ook Wolters hebben voor in het reservewiel compartiment.
Ik zit nog te twijfelen of ik het wiel opgeven aangezien ik een probleem anders heb als ik ergens lek sta.
Maar dat er iets moet gebeuren is duidelijk.
Ook wil ik graag van de zomer de huidige speakers vervangen voor andere.
Maar voor wat weet ik niet aangezien ik het eigenlijk graag origineel houd.
De rockford fosgate periode ben ik inmiddels wel voorbij, al was dat een mooie tijd.

Maar ik heb het reserve wiel nog he ?
De active subwoofer past dáárin. Nice ?
Alleen was er geen plek meer voor het reserve gereedschap. Maar met creativiteit heb ik ook dat opgelost.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Apk vandaag! Vlekkeloos erdoorheen, toch fijn als er 240k op staat :)

Hij kon hem afkeuren omdat mijn hoogteregeling van m'n xenon niet werkte. Klopt.. Later ingebouwd en hoogte regeling niks mee gedaan, alleen afgeplakt op unit zelf.
Blijkt dat ik de knop in het dashboard moet verwijderen. Wil daar natuurlijk geen gat hebben..

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

6Q0941334 9B9 monteren, instrumentendimmer zonder hoogteregeling voor halogeen koplampen, ook geen lelijk gat in je dashboard.

Als je dan toch bezig bent meteen OEM AFS retrofitten. :mrgreen:
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steefje en Sal
Het is eigenlijk wel bizar dat je door de keuring komt idd maar zo zijn de regels. Gewoon ff losklikken en dan achter je dash hangen.

Mocht je zo'n dimmer zonder hoogteregeling zoeken, ik heb er wel eentje. Ze zijn allemaal plug en play
Hoeveel wil je ervoor hebben?

Thanks voor de tip, lijkt me een prima oplossing!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Het is eigenlijk wel bizar dat je door de keuring komt idd maar zo zijn de regels. Gewoon ff losklikken en dan achter je dash hangen.

Mocht je zo'n dimmer zonder hoogteregeling zoeken, ik heb er wel eentje. Ze zijn allemaal plug en play


Ja het is een rare regel maar volgens de regelgeving van de apk is het zo als de schakelaar er niet in zit het er niet opzit..

Dus als je er geen schakelaar op heb zitten maar wel de motoren in de koplamp, zit het er niet in...
 
Even een off-topic vraagje over dit onderwerp. Mocht dit niet toegestaan zijn laat het me dan even weten.

Is de automatische hoogteregeling ook via VCDS uit te schakelen? Doordat ik met luchtvering rij (en dus laag) denkt de sensor op de achteras altijd dat ik zwaar beladen ben en stelt dus de koplamp naar beneden af. Ik zou dus graag de regeling uit willen zetten.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!