Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Jazeker.
En start stop. Dus met jou kabels zou automatische verlichting sowieso gaan werken.

Alleen ben niet zeker of ik de goede schakelaar heb besteld.

Off- topic
Werkt dadelijk als het klaar is coming home en leave Home zoals het hoort?en dus niet het groot licht eenmaal in schakelen.
A is het onhandig en b ziet het er niet uit. Voor je uitstapt effe groot licht aan doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Heb ik dan ook een andere lichtschakelaar nodig. Is het niet gewoon mogelijk dat die lampen vervallen zonder vanalles te veranderen?

Die lampjes zoals op die foto wil ik ook ooit nog een keer doen vind het er wel gaaf uitzien, maarja eerst de bumper er maar eens op
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
Jazeker.
En start stop. Dus met jou kabels zou automatische verlichting sowieso gaan werken.

Alleen ben niet zeker of ik de goede schakelaar heb besteld.

Off- topic
Werkt dadelijk als het klaar is coming home en leave Home zoals het hoort?en dus niet het groot licht eenmaal in schakelen.
A is het onhandig en b ziet het er niet uit. Voor je uitstapt effe groot licht aan doen.
Groot licht seinen ontkom je helaas niet aan
 
Nee zocht echt de normale en dan de kabels van iichel erin. Dan werkt in ieder geval automatisch licht als het donker word.

Wel echt jammer van de ch en lh.
Lh werkt dus gewoon helemaal niet.

Maar er moet toch een oplossing voor zijn lijkt me.

Maar goed is dit wel de goede schakelaar? Die compatible is in mijn 6r
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
@bas looij volgens mij heb je niet direct een andere schakelaar nodig, wel krijg je mogelijk een defecte lamp waarschuwing op je dashboard, maar als dat zo is kun je die controle uitzetten in VCDS

ps: dikke bumper! als ik een 6R had kwam deze er sowieso op Big Grin


Dankjewel ik heb het net even getest wat er gebeurt als ik ze loshaal en dan krijg ik indd een melding dat mijn lampje kapot is.. Binnenkort maar is rond gaan kijken waar ik dat uit kan laten zetten
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!