Ja klopt, gelukkig zijn er tal van video's en handleidingen (Autodoc) te vinden over hoe zulke dingen uit te voeren. Meest uitdagende was nog wel om de remzuiger weer terug te krijgen, deze moest al draaiende terug worden geduwd. Had wel zo'n spindel maar niet het juiste koppelstuk dus moest alsnog met een tang aan de slag..
Heb alles volgens mij wel op het juiste aanhaalmoment vast zitten maar daarnaast een beetje Loctite gebruikt dus vermoed niet dat de boel weer loskomt. Wat ik wel een beetje vreemd vond is dat aan één zijde toen eenmaal de blokken en schijf er weer op zaten en ik de remschijf draaide hij op een specifiek punt telkens al contact maakte (aanlopen) tegen een zijde van de remblokken. Dat zou suggereren dat de schijf mogelijk iets scheef op de naaf zit. Maar dat lijkt me wel sterk want heb de naaf en remschijf voor montage grondig schoongemaakt.
Heb bij de proefrit verder gelukkig niets vreemds gehoord, misschien moest alles ook even 'settelen' nadat de remzuiger weer uitgestuurd was. Zal binnenkort bij de wissel naar winterbanden wel even een keer weer kijken of dit nog steeds het geval is, anders toch maar even een keer opnieuw monteren.