wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Het kwam door 'wheel hop'. Dat i.c.m. polycarbonaat rubbers zorgt dat alle trillingen bij de uitlaat uitkomen.
En inderdaad wel een paar seconden denken 'shit wat is dit'.
Daarna luisteren en monitoren wat het was, maar er kwamen geen foutmeldingen binnen dus toen wist ik al dat het niet heel serieus was.

Ik heb altijd zo'n OBD apparaatje aangesloten, dus ik kan de meldingen direct monitoren.
 
Afgelopen maandag heb ik eindelijk het interieur opgehaald waar ik al lang opzoek naar was. Het half leder, half Alcantara interieur voor de Polo 6R. Er zitten wat beschadigingen op t zitvlak van de bestuurdersstoel maar die storen mij niet. De prijs was er ook naar, namelijk voor €400 dus ik moest het wel halen!89DE122D-D687-4C40-80E8-BC25B3D2C0A3.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_5162.jpeg
    IMG_5162.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 30
  • IMG_5163.jpeg
    IMG_5163.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 30
  • IMG_5164.jpeg
    IMG_5164.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
vandaag de wagen nog eens uitgelaten in de regen (ziet er niet uit..) Stick Out Tongue nog wat km op de teller gezet, nog maar 34450km op bijna 5j :cool:
en nog een paar dingen aan men lang lijstje toegevoegd van aanpassingen:
men knipperlichten in de spiegels samen laten werken met CH/LH functie, en het derde stoplicht aan bij openen koffer. (stoplichten aan bij koffer open had ik al een tijdje geleden gedaan)
en ook de navigatie terug een update gegeven op een 32gb kaartje..
 

Bijlagen

  • IMG_2264.jpeg
    IMG_2264.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!