wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Deze staat binnenkort ook bij mij op de lijst om te vervangen nog tips en tricks?
Ik werd bloed nerveus van die slangenklemmen. Dus deze tang is dan een dikke upgrade. Wil je niet teveel demonteren zou ik je een lang multitorx set zoals deze zoals deze voor op je ratel adviseren. Hiermee kun je net maar dan ook net langs het thermostaat voor de rechts boven bout. Desnoods bijslijpen want anders moet het thermostaat eraf, om dat voor elkaar te krijgen moet de dynamo eraf, en hiervoor moet de airco en intercooler bedoeling ook weer los :poop:.

1. Kvs systeem leeghalen
2. Oliefilter eruit plukken en daar een doek alvast inrammen voor de hoeveelheid olie
3. Gasklep eraf, eventueel de radiator ventilator maar vond ik toen eerst al teveel werk :rolleyes:
4. Kvs Slangen loshalen
5. Met de lange multi torx de bouten losdraaien, zorg dat deze goed in de bout zitten. Bouten zitten behoorlijk vast en als je de kop doldraait ben je heeeeel ver van huis. Regel eventueel een inspectie spiegeltje anders zie je die bout rechts boven echt niet zitten. Dan zie je ook wat ik bedoel dat het net zal passen

Lukt dat niet moet de troep eraf en wordt het interessant :)
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
  • Leuk
Waarderingen: Andries Polo6R
Ik werd bloed nerveus van die slangenklemmen. Dus deze tang is dan een dikke upgrade. Wil je niet teveel demonteren zou ik je een lang multitorx set zoals deze zoals deze voor op je ratel adviseren. Hiermee kun je net maar dan ook net langs het thermostaat voor de rechts boven bout. Desnoods bijslijpen want anders moet het thermostaat eraf, om dat voor elkaar te krijgen moet de dynamo eraf, en hiervoor moet de airco en intercooler bedoeling ook weer los :poop:.

1. Kvs systeem leeghalen
2. Oliefilter eruit plukken en daar een doek alvast inrammen voor de hoeveelheid olie
3. Gasklep eraf, eventueel de radiator ventilator maar vond ik toen eerst al teveel werk :rolleyes:
4. Kvs Slangen loshalen
5. Met de lange multi torx de bouten losdraaien, zorg dat deze goed in de bout zitten. Bouten zitten behoorlijk vast en als je de kop doldraait ben je heeeeel ver van huis. Regel eventueel een inspectie spiegeltje anders zie je die bout rechts boven echt niet zitten. Dan zie je ook wat ik bedoel dat het net zal passen

Lukt dat niet moet de troep eraf en wordt het interessant :)
Goed om te weten en duidelijke informatie dankjewel! Ik ga het binnenkort proberen. Als het gelukt is plaats ik een update!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!