wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nieuwe voorpoten in mekaar gezet
En poging om mijn hefboom waar de koppelingskabel aan zit te lassen, was helaas geen succes..

IMG_20231030_025745.jpgIMG_20231028_073610.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20231030_025745.jpg
    IMG_20231030_025745.jpg
    428.2 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20231030_013127.jpg
    IMG_20231030_013127.jpg
    436.5 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 16V 1390ccm 75pk 55 kW 
De 9N weer door de APK geholpen. Aandrijfashoes moest vervangen en de remmen achter liepen aan en hadden een remverschil. De garage had een indicatie gegeven van €450 waarbij alles vervangen zou worden maar uiteindelijk bleek dat met alles schoonmaken het geheel weer gangbaar was dus de rekening was maar net iets meer dan €200. Fijne meevaller, kan ik dat weer gebruiken voor een nieuwe set banden rondom.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 75pk 
De 9N weer door de APK geholpen. Aandrijfashoes moest vervangen en de remmen achter liepen aan en hadden een remverschil. De garage had een indicatie gegeven van €450 waarbij alles vervangen zou worden maar uiteindelijk bleek dat met alles schoonmaken het geheel weer gangbaar was dus de rekening was maar net iets meer dan €200. Fijne meevaller, kan ik dat weer gebruiken voor een nieuwe set banden rondom.
Kijk eens aan, ook leuk als het eens meezit.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Pim9N
Van de week even de Polo van mn vriendin onder handen genomen. APK en een beurt draaide uit op wat meer werk.
Wiellager linksachter helemaal verrot. Fluitje van een cent.
Airco leeg, lekte bij de drukschakelaar. Vervangen en nieuwe o-ring: opgelost.
Toen kwam als klap op de vuurpijl nog een leuke verrassing.
De achterbak stond vol met een liter of 10 aan regenwater:hearteyes:
Nou dan maar even de tuinslang erop en iemand binnen kijken.
Bleek het op 2 plekken te lekken,
1: de interieurventilatieroosters.
2: de clips die in het chassis zitten waar de bumper aan vast zit geschroefd. Deze waren al eerder lost geweest zag ik, met als resultaat dat ze niet mooi meer afsloten.
Deze dingen allemaal vervangen met een preventief laagje siliconen kit eromheen. Nu een paar dagen verder met dit schijtweer, maar de kofferbak is nog heerlijk droog.
Zo draait een beurtje van 20 minuten uit op een spektakel van een uur of 6.
Eind goed, al goed.
IMG20231026133851.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!