wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Polo na thuiskomst direct weggebracht naar garage :( lijkt wel of er ijzeren "stukken" door de kop heen vliegen van het blok :/
Begon vanmorgen al raar, toen ik in Nijmegen was en bij een stoplicht moest wachten wiebelde de hele auto..

Toen ik naar huis reed niks aan de hand, tot ik op de oprit het ratel geluid ineens hoorde.

Edit: vind net een topic hier met precies zelfde omschrijving.. Wat garage dus al dacht probleem met de verstuivers.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Is die ook verkrijgbaar zonder logo?
Ik wil die heeeel graag hebben! Had er al een keer een van ome ali maar die paste niet.. ook niet met een hamer zoals @iichel zou zeggen Stick Out Tongue
Moest even terugzoeken naar deze opmerking. Maaar die van mij van ome Ali is binnengekomen. En hoewel de hamer niks deed om m passend te maken, was de ijzerzaag bijzonder succesvol ;) :mrgreen:
 

Bijlagen

  • PXL_20230314_195400990.jpg
    PXL_20230314_195400990.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 54
  • PXL_20230314_193720778.jpg
    PXL_20230314_193720778.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 54
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!