wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Het is nog niet gebeurd, maar heb mezelf weer een klus op de hals gehaald :mrgreen:

Dus hierbij ook de vraag, wie kan m (het liefst donderdag) programmeren in de regio Bergen op Zoom?
 

Bijlagen

  • PXL_20230123_182639447.jpg
    PXL_20230123_182639447.jpg
    2.4 MB · Weergaven: 63
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ik ben benieuwd naar je ervaring! Graag delen als het eenmaal werkt (y)
Ik kan je vertellen dat het een oprechte upgrade is aan je bestaande speakers! De highs klinken stukken beter, de lows zijn veel meer duidelijker aanwezig. Over bass zeg ik niets want dat is vanzelfsprekend ;).

Tip: op internet zijn er verscheidene fora's waar je een usb stick kan "huren" om de Helix speaker te programmeren. Of voor 100 euro aan te schaffen. Ik ben de mijne kwijt anders mocht je 'm wel even lenen, is gedaan met 'n minuutje! (programma instellen, stickie erin en klaar is kees)

edit2: https://www.autopar.nl/product/volkswagen-helix-subwoofer-programmeer-dongle/
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Ik kan je vertellen dat het een oprechte upgrade is aan je bestaande speakers! De highs klinken stukken beter, de lows zijn veel meer duidelijker aanwezig. Over bass zeg ik niets want dat is vanzelfsprekend ;).

Tip: op internet zijn er verscheidene fora's waar je een usb stick kan "huren" om de Helix speaker te programmeren. Of voor 100 euro aan te schaffen. Ik ben de mijne kwijt anders mocht je 'm wel even lenen, is gedaan met 'n minuutje! (programma instellen, stickie erin en klaar is kees)

edit2: https://www.autopar.nl/product/volkswagen-helix-subwoofer-programmeer-dongle/
Ja klopt had m daar ook te zien. Ik ga er vanuit dat je m maar 1 keer nodig hebt en dan nooit meer hoeft om te kijken naar de Helix. Vandaar dat ik liever een klein beetje betaal om de dongle bij iemand te lenen dan dat ik de volle pond betaal om vervolgens voor altijd dat ding op de plank te leggen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ja klopt had m daar ook te zien. Ik ga er vanuit dat je m maar 1 keer nodig hebt en dan nooit meer hoeft om te kijken naar de Helix. Vandaar dat ik liever een klein beetje betaal om de dongle bij iemand te lenen dan dat ik de volle pond betaal om vervolgens voor altijd dat ding op de plank te leggen.
Ik zou hem nu op Marktplaats zetten, wachten of er reacties op komen en als je iemand hebt die hem wilt kopen. Dan koop je hem van Autopar, gebruik je hem zelf en verstuur je hem naar de koper. Op die manier geen risico om onnodig geld uit te geven.

Ik snap je vraag of iemand er eentje heeft liggen natuurlijk ook!
 
Ja klopt had m daar ook te zien. Ik ga er vanuit dat je m maar 1 keer nodig hebt en dan nooit meer hoeft om te kijken naar de Helix. Vandaar dat ik liever een klein beetje betaal om de dongle bij iemand te lenen dan dat ik de volle pond betaal om vervolgens voor altijd dat ding op de plank te leggen.
Daarom benoem ik de mogelijkheid tot het huren, kost je tussen 20 en 40 euro :), interessant dat Autopar dat niet meer doet, toen ik mijn stick kocht deden ze het nog.

En ja, je hebt het maar eenmalig nodig. https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/te-huur-helix-programmeer-dongle.13161/ <-- geen idee of dit nog actief is!
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
Daarom benoem ik de mogelijkheid tot het huren, kost je tussen 20 en 40 euro :), interessant dat Autopar dat niet meer doet, toen ik mijn stick kocht deden ze het nog.

En ja, je hebt het maar eenmalig nodig. https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/te-huur-helix-programmeer-dongle.13161/ <-- geen idee of dit nog actief is!
Geen idee, maar het topic is gesloten omdat degene die het gepost heeft nooit meer actief is geweest op het forum. Ik ga Autopar toch maar eens een bericht sturen. Er zit een inbouw locatie op 8km afstand. Wellicht willen ze de dongle's niet meer verhuren, maar kan ik toch langskomen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Ja klopt had m daar ook te zien. Ik ga er vanuit dat je m maar 1 keer nodig hebt en dan nooit meer hoeft om te kijken naar de Helix. Vandaar dat ik liever een klein beetje betaal om de dongle bij iemand te lenen dan dat ik de volle pond betaal om vervolgens voor altijd dat ding op de plank te leggen.

Misschien deze contacten of je ‘m kan lenen voor een klein prijsje Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
Het is nog niet gebeurd, maar heb mezelf weer een klus op de hals gehaald :mrgreen:

Dus hierbij ook de vraag, wie kan m (het liefst donderdag) programmeren in de regio Bergen op Zoom?
Hallo,
Hoe ging de inbouw hiervan? is het een kwestie van kabels trekken en aansluiten met de stekkers? wil het ook wel inbouwen.
Ik hoor graag van je.
 
Volkswagen  Polo Highline 2018  1.0 JD tuning stage 1 
Hallo,
Hoe ging de inbouw hiervan? is het een kwestie van kabels trekken en aansluiten met de stekkers? wil het ook wel inbouwen.
Ik hoor graag van je.
Yess, het is allemaal redelijk simpel. Moet wel wat pinnen in stekkers omwisselen, maar met het juiste gereedschap (dat een paar euro kost) is dat appeltje eitje.
Dit staat ook geheel op YouTube hoe je dit moet doen, dus is ook niet heel lastig.

En dan inderdaad met de dongle de versterker programmeren, en klaar ermee!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Hadden altijd al last van marters in de buurt maar sinds september werd het erger. Afgelopen dagen dan ook een K&K "marderabwehr" laten plaatsen door VW. Omdat de accu achterin ligt gekozen voor een M9700, deze werkt op batterijen.
Het is er niet mooier op geworden onder de motorkap maar dat zij zo !
 
Volkwagen  Polo GTI bouwjaar 2021  2ltr 207 pk 
Hadden altijd al last van marters in de buurt maar sinds september werd het erger. Afgelopen dagen dan ook een K&K "marderabwehr" laten plaatsen door VW. Omdat de accu achterin ligt gekozen voor een M9700, deze werkt op batterijen.
Het is er niet mooier op geworden onder de motorkap maar dat zij zo !
Beter dat dan heel veel geld betalen voor het storingzoeken naar een doorgebeten draadje ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!