wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Via de passagierskant heb je meer ruimte, daar kan je door hetzelfde gat als waar de motorkapopenerkabel doorgaat aan de andere kant.
Dat had ik ook gelezen,klopt. Maar ik heb hetzelfde probleem als in dat topic. De rca kabels liggen al langs bijrijders zijde.
Maar gaat wel goed komen. Desnoods gooi ik de boel om.
Hopen dat het stopt met regenen, anders gaat er niks gebeuren vandaag.
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
Andere bumper gekocht en opnieuw laten spuiten. Oude was beschadigd.
Gisteren gemonteerd.

Vandaag kwam ik erachter dat mijn achterlicht gebroken was. Vreemde plek dus wss fietser tegenaan gekomen.
Nieuwe 2e hands achterlicht gekocht. Als het droog is monteren.

Houd de auto graag mooi. Gelukkig zijn er veel onderdelen beschikbaar voor onze Polo's.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Stickers geplakt op mien wag'n, raamfolie en gele lampfolie op de mistlampen. Al een hele tijd lopen tobben over welke kant ik op wilde, ben uiteindelijk voor een retrosausje gegaan zoals ik vroeger ook op MK2 Jetta had. Ben er zelf echt heel blij mee, al zal het niet iedereens smaak zijn Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2023-01-14 at 19.47.05.jpeg
    WhatsApp Image 2023-01-14 at 19.47.05.jpeg
    505.9 KB · Weergaven: 63
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
Stickers geplakt op mien wag'n, raamfolie en gele lampfolie op de mistlampen. Al een hele tijd lopen tobben over welke kant ik op wilde, ben uiteindelijk voor een retrosausje gegaan zoals ik vroeger ook op MK2 Jetta had. Ben er zelf echt heel blij mee, al zal het niet iedereens smaak zijn Stick Out Tongue

Dat je zelf echt heel blij bent is echt het belangrijkste !!!
 
Stickers geplakt op mien wag'n, raamfolie en gele lampfolie op de mistlampen. Al een hele tijd lopen tobben over welke kant ik op wilde, ben uiteindelijk voor een retrosausje gegaan zoals ik vroeger ook op MK2 Jetta had. Ben er zelf echt heel blij mee, al zal het niet iedereens smaak zijn Stick Out Tongue
Wat is er bbs motorsport aan jou auto? Heb je bbs aanpassingen op de polo
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Andere bumper gekocht en opnieuw laten spuiten. Oude was beschadigd.
Gisteren gemonteerd.

Vandaag kwam ik erachter dat mijn achterlicht gebroken was. Vreemde plek dus wss fietser tegenaan gekomen.
Nieuwe 2e hands achterlicht gekocht. Als het droog is monteren.

Houd de auto graag mooi. Gelukkig zijn er veel onderdelen beschikbaar voor onze Polo's.
Inderdaad, hier nog een die hem graag netjes houdt! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
Dankbaar werk! Waar heb je die 'cone' vandaan op je schroefmachine?

Aankomende zomer ga ik ook eens bezig met het glas coaten van m'n bakkie.
Mijn heb ik via AliExpress. 3 grofheden heb ik.
Zijn er volgens mij 5 van.
Bij de detail stores in Nederland kan je ze uiteraard ook kopen.
Wat duurder maar misschien betere kwaliteit qua levensduur.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Hier ook vrij flink bezig geweest met een lichte tegenslag helaas.
Ram air intake gemonteerd echter deze is voor rechts gestuurd alleen (staat alleen op de site van ramair) en op verkoop sites niet,
Hierdoor past de turbo elbow niet door het raken van de rembekrachtiger.

Nu in contact met de betreffende verkoper hoe of wat met een eventuele tegemoetkoming daar dit bij hun natuurlijk niet vermeld is maar ik er nu soort van mee zit,
Voor alsnog zijn ze erg mee denken en oplossing gezind dus dit zal wel goedkomen.

En bij het loshalen van de bumper voor de intercooler gleed de bumper half uit de handjes dus de led bochtverlichting/mistlampen zijn afgebroken, nieuw setje is besteld op ali.
Als dat het ergste is voor €8 dan mogen we niet klagen :)

- Al met al standaard turbo elbow erop met een siliconen slang/koppelstuk naar het ram air systeem
- vudu stage 3 ready intercooler gemonteerd
- grote beurt gedaan
- auto gepoetst en gepolijst 1 laags
- led bochtverlichting gemonteerd maar deze moeten dus weer opnieuw komen

Nu moet alleen de downpipe nog gemonteerd worden en dan kan ik de stage 2 erop zetten.

Wat gaat er verder nog gebeuren?
- led ambiant set binnen
- stickerset rondom (lancer evo apr livery achtig) al binnen
- subtiele spoiler is besteld
- gouden heatwrap voor intake buis en hitteschild ervan extra warmte proof te maken
- bbs lemans reps 17 inch netjes maken eventueel opnieuw spuiten maar twijfel of deze mooi onder de auto gaan uitzien? Dus mogelijk dat er andere velgen gaan komen dan deze.
- turbosmart diverter valve in de toekomst (kerstman was hem helaas vergeten mee te nemen)
- last but not least rode ventieldopjes dit is natuurlijk de beste mod van alles ;)

Dit was allemaal goed te doen met uiteraard een nodig scheldwoordje en een klein wondje hier en daar aan een hand of vinger….

Schrik niet van de foto alles zit weer goed zoals het hoort en nu zelfs de koplampen iets mooier in het scherm
 

Bijlagen

  • DB0ED272-50D4-4D77-AC81-54111A711B19.jpeg
    DB0ED272-50D4-4D77-AC81-54111A711B19.jpeg
    4.8 MB · Weergaven: 43
  • 57B893A6-6B50-4A51-BF99-729CA33A42F2.jpeg
    57B893A6-6B50-4A51-BF99-729CA33A42F2.jpeg
    2.2 MB · Weergaven: 43
  • CF5C4E72-6EBE-48AB-BF2A-F5BD225845E7.jpeg
    CF5C4E72-6EBE-48AB-BF2A-F5BD225845E7.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 43
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!