wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Auto weggebracht naar een schoonmaak en poets bedrijf , binnenkant wordt helemaal gedaan , zitten gebruikers sporen in (auto is als gezinsauto gebruikt) morgen hem weer ophalen , zal resultaat showen morgen
 
Volkswagen  Polo GTI  1.4 TSI GTI 
De auto weer opgehaald bij de schadehersteller!

- Nieuwe velg
- Nieuwe achterdeur
- Voordeur, achterscherm, achterbumper en dorpel hersteld

Voor een totaalbedrag van €3900 aan schade.

Blij dat hij weer terug is. We hadden de T-Roc te leen en hoewel de extra ruimte wel prettig was, vond ik hem rijden als een zeepkist.
Zo! wat was er gebeurd? Hopelijk niet jou schuld, das nogal een bedrag!

Betreft de T-Roc, zo vind ik hem er eerlijk gezegd ook uitzien Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: Garrut98
Gisteren de polo naar de garage gebracht voor een kleine beurt + airco bijvullen.
Nu het afstuderen achter de rug is, heb ik de polo vandaag eens even beter schoongemaakt:
- Gestofzuigd
- Interieur schoongemaakt en dashboard in de dressing gezet
- Deur en kofferklep randen schoongemaakt
- Motor ruimte schoongemaakt en in de dressing gezet
- Tot slot de Polo even gewassen.

Kortom, een productief dagje. Volgende week wordt de Polo gepolijst, kan niet wachten op het resultaat!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Vandaag niet veel voor de Polo gedaan maar de Polo wel veel voor mij. Ben vandaag met een groep 3,5 uur wezen wandelen (ca. 14.000 stappen) en was na afloop compleet gesloopt. (nog steeds trouwens, stomme rug) Moest echter nog wel ca. 120 km. terug rijden en dan ben ik wel blij met de verrekte goede stoelen en dito rijeigenschappen van mijn Polo.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!