wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik voel een How-To aankomen!
Die was er al hoor.
Al heb ik 'm niet gebruikt....
Of deze van @pigeon
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Dan heb je daar je antwoord haha.
Als ik rij zoals jij jezelf nu omschrijft dan rij ik al snel 1 op 13.
Voor mij werkt het de laatste tijd om het verbruik van je rit op je scherm te zetten.
Ik maak er soort een sport van om zo zuinig mogelijk te rijden de laatste tijd.

Moet wel zeggen dat ik wel echt verschil merk in euro 95 en V-power.
Ik rij echt aanzienlijk langer op een V-power tank dan de euro 95.

In woon werk verkeer maak ik er ook een sport van om zo zuinig mogelijk te rijden.

Zuiniger over 47km dan 3.9L/100KM heb ik niet kunnen halen! ( Gewoon overal de snelheid rijden die je mag)
Ik tank al sinds februari 2020 E5 brandstof tegenwoordig dus de EUR98E5 vaak zonder ethanol en dat bevalt mij uitstekend laatst een vebruik gehaald van 1 op 21.9!! :) EUR95E10 is gewoon troep!

Ik zou sws EUR98E5 tanken als je een Polo (AW) hebt met turbo motor :)
 
tba  tba  tba 
  • Leuk
Waarderingen: Zikuno
Ik zou dus mijn langverwachte zonnebril houder, welke ik in maart besteld heb, installeren, kom ik er achter dat dat klote ding niet eens past. Is veel breder dan de "uitsparing" waar mijn handgreep zit.. Talking about disappointments
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N
Gefeliciteerd:)
Gefeliciteerd!
Ik neem vanavond een borrel
Proficiat Ruud !
Gefeliciteerd!
Dank jullie wel en proost FFA. :)

Is 98 echt beter dan 95? Waar merk je dat door...behalve ls je moet betalen :)
Ik zeg ja maar dan heb ik het over Euro95 E10 en Euro98 E5. In mijn geval door een beter verbruik en ik heb het gevoel dat hij wat beter loopt. Misschien placebo maar alleen met het lagere verbruik ben ik ook al tevreden.
Als je het over Euro95 E5 en Euro98 E5 hebt, dan weet ik het niet.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: IwanD en BlackDiesel
Is 98 echt beter dan 95? Waar merk je dat door...behalve ls je moet betalen :)

Heb je al eens geprobeerd met je polo dan?? Ik blijf van mening dat mijn polo rustiger en soepeler loopt op 98 tuurlijk heeft het ethanol gehalte er ook mee te maken en div. additieven die zijn toegevoegd aan de brandstof. Staat niet voor niks in het instructie boekje van de polo dat goede additieven de motor soepeler laat draaien.. E10 zou dat wel niet hebben blijkbaar ;)
 
tba  tba  tba 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!