wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Daar heb ik dan weer geen last van :tearsofjoy: Nu moet ik zeggen dat ik dat liever zou hebben dan constant te denken dat de fluitketel nog op het vuur staat #windgeruis

Alsje lekker hard wil gaan dan is het msg geen optie maar het is zeker praktisch en geeft je auto mooie optiek. Heb er gister mee gereden in de regen en merkte meteen verschil. Het gelijdt het water langs de deur naar beneden waardoor de voorruiten redelijk droog bleven en zo goede zicht bieden. Wat de windgeruis betreft is dat echt minimaal! Ookal gaat dat nog niet zo hard met 69paarden.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Gister mijn polo laten verlagen door @Antera En vandaag gelijk een 17inch audi velgensetje opgehaald en er onder geknald, wat een verschil! Het is gewoon een compleet nieuwe auto! Geweldig. En wat vind ik deze velgen toch mooi alleen nog naafkappen zoeken
 

Bijlagen

  • Snapchat-1804725691.jpg
    Snapchat-1804725691.jpg
    405.7 KB · Weergaven: 95
  • Snapchat-1968530375.jpg
    Snapchat-1968530375.jpg
    523.2 KB · Weergaven: 99
  • IMG-20200607-WA0018.jpeg
    IMG-20200607-WA0018.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 96
  • IMG-20200607-WA0016.jpeg
    IMG-20200607-WA0016.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 89
  • IMG-20200607-WA0020.jpeg
    IMG-20200607-WA0020.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 80
Polo  6c  Verkocht 
@Jf472s Ik heb ze al eerder bij onderstaande verkoper gekocht. Ik geloof dat je 56mm nodig hebt. Wel even nameten voordat je besteld. Mooie velgen heb je;) Na het verlagen wel de auto laten uitlijnen?

 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
@Jf472s Ik heb ze al eerder bij onderstaande verkoper gekocht. Ik geloof dat je 56mm nodig hebt. Wel even nameten voordat je besteld. Mooie velgen heb je;) Na het verlagen wel de auto laten uitlijnen?

Denk inderdaad 56mm man, want het naafgat is zowat net zo groot aan de binnenkant als aan de buitenkant, die van mn oude velgen waren een stuk kleiner.

Uitlijnen zat inbegrepen bij het totale pakket van @Antera
 
Polo  6c  Verkocht 
Nieuwe ATE powerdiscs met ATE ceramic remblokken voor gemonteerd.

Mijn eerste keer met gecoate remschijven, wel grappig. de eerste keer dat je remt gebeurt er bijna niets, dan steeds iets meer, na een paar keer stevig remmen in de straat een klein rondje om het dorp gedaan, even uitgestapt op een parkeerplaats en het rook naar nieuw gourmetstel en de damp kwam er af... even 10 minuutjes laten afkoelen en nu lijkt alles in orde!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
In woon werk verkeer maak ik er ook een sport van om zo zuinig mogelijk te rijden.

Zuiniger over 47km dan 3.9L/100KM heb ik niet kunnen halen! ( Gewoon overal de snelheid rijden die je mag)
Ik tank al sinds februari 2020 E5 brandstof tegenwoordig dus de EUR98E5 vaak zonder ethanol en dat bevalt mij uitstekend laatst een vebruik gehaald van 1 op 21.9!! :) EUR95E10 is gewoon troep!

Ik zou sws EUR98E5 tanken als je een Polo (AW) hebt met turbo motor :)
Ik had laatst 1 op 20.9 met E10, nu heb ik wel een iets zuinigere motor dan jou.
Denk dat e.e.a. ook te maken heeft met omstandigheden op de weg en andere factoren.
Staat zelfs in de handleiding om met een halve tank te rijden dan met een volle tank ivm zuiniger rijden :)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik had laatst 1 op 20.9 met E10, nu heb ik wel een iets zuinigere motor dan jou.
Denk dat e.e.a. ook te maken heeft met omstandigheden op de weg en andere factoren.
Staat zelfs in de handleiding om met een halve tank te rijden dan met een volle tank ivm zuiniger rijden :)


Dat is een hele nette score! Weet niet ofdat jouw motor zuiniger is hij moet wel harder werken.. in het algemeen. Heb een proeftit gehad in de 95pk en vond het net iets te weinig om soms onberekend in te halen. Ik baal er sws wel van dat de nieuwe polo alweer een kleinere tank heb gekregen geef mij maar gewoon ouderwets een 50L of 55L tank kan je tenminste even door rijden :) ( Elke kg telt eh tegenwoordig voor de CO2 uitstoot....) Stick Out Tongue
 
tba  tba  tba 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!