wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Oei dat is waardeloos zeg, maar inderdaad gelukkig is de dader bekend.
Hopelijk kan je snel terecht bij je schade hersteller en staat hij snel weer te
blinken voor je deur, succes met de afhandeling.
 
Volvo  -  - 
Schadeformulieren ingevuld. Bij het langsrijden kwam er iemand achteruit een parkeervak rijden.. ‍♂

Dat is zwaar klote! Ik heb hetzelfde een keer gehad (behalve dat de dader een man was) maar toen had ik nog een lease Polo van mijn (nu ex-) werkgever. Alles was binnen no-time geregeld en kostte mij alleen wat tijd. Ze moesten toen beide rechter portieren vervangen want die waren volgens de schadehersteller niet meer uit te duiken. De velg rechts achter moest ook worden vervangen en de bumper ook. De auto van de tegenpartij had een trekhaak, vandaar de erge schade. Was een flinke schadepost voor de verzekering.

Bij jou lijkt de schade op het oog mee te vallen, hopelijk wordt het snel gefixt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Arends1989
Dank voor de reacties!

Het geslacht doet er niet toe (het was een dame). Deze emoticon verscheen in plaats van een andere die ik op mijn telefoon had geselecteerd.

Heb de schade ondertussen aangemeld bij PON, omdat het een private lease auto betreft. Als het goed is kan ik deze week nog terecht bij ASCA in Amersfoort.

Voor wat betreft de schade lijk het mee te vallen, maar zowel de voordeur, achterdeur, skirt, velg en bumper zijn geraakt.

Het was overduidelijk wie er fout zat, maar ook haarscherp vastgelegd door de 70Mai dashcam van oom Ali (y):mrgreen:
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
Ah, jij was ook net weggereden uit het parkeervak. Denk dus dat ze wel gekeken heeft en niets zag, maat toen was jij daar plotseling. Blijven kijken dus en nog beter andersom inparkeren; dat zie je maar weer.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Daarom heb ik ook een achteruitrijcamera met een 170° fisheye lens, hierdoor kan je ook links en rechts kijken wanneer je toch vooruit inparkeert. (ik kijk wel nogsteeds zelf rond natuurlijk, camera ziet niet alles Stick Out Tongue) Jammer van de schade, maar zal wel goed opgelost worden waarschijnlijk :)
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
Ik parkeer hem ook altijd achteruit omdat je dan beter zicht hebt als je weer wegrijd. Ben zo blij dat ik dit altijd van mijn werk (autoverhuur) moest doen dat het nu een tweede natuur is. Alleen soms wel lastig als je b.v. bij de kofferklep moet zijn want daar denk ik niet altijd aan.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Haha
Waarderingen: Jay511
Weggebracht voor de 2 dingen waar ik zelf geen tijd voor wil maken; remvloeistof verversen en brandstoffilter vervangen. Voorremmen compleet gedaan vorige week! Eind deze week achterremmen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!