wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: RodePoloGTI
@juliandefrel Wat loopt er dan aan als ik vragen mag?
Heb je achter dropplates van Verzochert?
Zou goed kunnen ja. Band loopt aan tegen de uiterste rand van de wielkuip zegmaar. Daar zie je een heel spoor op de band zitten, maar er zit ook al een schroefset onder en dan ook met 3 mensen erin, kan die blijkbaar niet hebben.
Is trouwens ook niet de hele tijd hoor maar bij een hobbel hoor je m even. Terwijl je er dan met normale snelheid over heen gaat
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI GTI 220pk / 320nm 
Vandaag mijn Polo uitgezwaaid, deze is meegenomen door de handelaar en staat nu op marktplaats te koop.
Ken je een liefhebber voor mijn ex projectje stuur de advertentie door.
Voor de korte tijd dat deze online staat is die al mega populair!

 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Vandaag mijn Polo uitgezwaaid, deze is meegenomen door de handelaar en staat nu op marktplaats te koop.
Ken je een liefhebber voor mijn ex projectje stuur de advertentie door.
Voor de korte tijd dat deze online staat is die al mega populair!


Bedankt voor het doorsturen @Nushia en hoe bevalt de Mini JCW ???
Mooi blok om te tunen !
 
Staat goed en vind dit juist super staan, maar je moet doen wat jezelf het mooiste vind natuurlijk ;).

Haha, met t motto,
duur is t nu toch al, kan dit er ook nog wel bij.....Stick Out Tongue

Ik laat 'm voorlopig zo.
Eerst wachten tot de badgeskin voor de voorkant binnen is en die plaatsen. Die is ook helemaal zwart en ik denk dat 't het mooiste is om ze gelijk te houden...

Ik heb ook al zitten denken om een carbon wrap om het achterplaatje te doen, dat is relatief eenvoudig en kan ik later altijd weer verwijderen
 
Ik laat 'm voorlopig zo.
Eerst wachten tot de badgeskin voor de voorkant binnen is en die plaatsen. Die is ook helemaal zwart en ik denk dat 't het mooiste is om ze gelijk te houden...

Ik heb ook al zitten denken om een carbon wrap om het achterplaatje te doen, dat is relatief eenvoudig en kan ik later altijd weer verwijderen
Dat is precies de reden waarom ik het achterplaatje gewrapt heb. Als het niet mooi is, kan ik het zo weer weghalen. Leuk klusje om te doen en de folie zit er trouwens nog steeds op. :)

2020-04-10-1.jpg
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: RodePoloGTI en Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!