wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Polo weer eens gewassen vanmorgen. Lees: afgespoten met de tuinslang. Heerlijk dat ie gepolijst is, nu hopen dat het klaar is met al dat stuifmeel en hij een paar dagen schoon blijft :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Polo weer eens gewassen vanmorgen. Lees: afgespoten met de tuinslang. Heerlijk dat ie gepolijst is, nu hopen dat het klaar is met al dat stuifmeel en hij een paar dagen schoon blijft :sweatsmile:
Dat paar dagen schoon blijven zal niet lukken denk ik Stick Out Tongue.
Vanaf morgen gaat het 1 tot 2 weken regenen. krijg je die vieze troep weer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Vandaag mijn led koplampen laten inleren door @Rainesh op afstand! Ook foutmeldingen heeft ie weggehaald en gezorgd ervoor dat mijn alarm weer werkte. Echt een top gozer! :eek:(y)
 

Bijlagen

  • B465BAD2-A918-4625-A7A9-F51CF2564F08.jpeg
    B465BAD2-A918-4625-A7A9-F51CF2564F08.jpeg
    163 KB · Weergaven: 101
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
  • Leuk
Waarderingen: Rainesh
Vandaag mijn led koplampen laten inleren door @Rainesh op afstand! Ook foutmeldingen heeft ie weggehaald en gezorgd ervoor dat mijn alarm weer werkte. Echt een top gozer! :eek:(y)
Nice man! Binnenkort wil ik mijn auto van CarPlay laten voorzien en heb ik Rainesh hulp nodig :) Ben benieuwd hoe dat gaat! Btw, had je het koud vandaag? Stick Out Tongue
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: SURRONLY en Famous1303
Afspraak gemaakt voor APK . Ali carbon stickers voor de stuur erop gedaan en de leder stuurhoes met rode sticksel is ookal binnen :cool: . Een deze dagen ook daarmee aan de slag. Ben erg benieuwd naar het resultaat als de stuur dalijk gewrapt is. Automatische licht schakelaar met sensor voor op de dash geinstalleerd. Werkt naar behoren alleen doet mijn US module het pas als de grootlicht op Auto stand aan gaat in een tunnel ofiets dergelijks. Voor de rest is alles uit bij daglicht. Beetje zonde van de US module maar die kan ik ookwel afzonderlijk aan doen op stadslicht stand. Maar dan gaat mijn grootlicht weer niet aan in de tunnel omdat hij niet op Auto stand is. Beetje verwarrend miss maar ik kom er wel uit :) inCollage_20200428_113457193.jpginCollage_20200428_113612534.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Afspraak gemaakt voor APK . Ali carbon stickers voor de stuur erop gedaan en de leder stuurhoes met rode sticksel is ookal binnen :cool: . Een deze dagen ook daarmee aan de slag. Ben erg benieuwd naar het resultaat als de stuur dalijk gewrapt is. Automatische licht schakelaar met sensor voor op de dash geinstalleerd. Werkt naar behoren alleen doet mijn US module het pas als de grootlicht op Auto stand aan gaat in een tunnel ofiets dergelijks. Voor de rest is alles uit bij daglicht. Beetje zonde van de US module maar die kan ik ookwel afzonderlijk aan doen op stadslicht stand. Maar dan gaat mijn grootlicht weer niet aan in de tunnel omdat hij niet op Auto stand is. Beetje verwarrend miss maar ik kom er wel uit :)

De carbonstickers zien er mooi uit! Is dat niet ook iets voor de 3e (verticale) spaak? Als je dan de stuurhoes aangebracht hebt, dan heb je een totaal "nieuwe" stuur! :cool:
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
M'n zwarte VW ventielen binnen gekregen. Ik had al zilveren, maar ze zitten in het zwarte deel van m'n velg, dus staat dit beter. Klein detail, maar toch.
Morgen maar even erop draaien :) 20200429_174829.jpg
Nice! Ik had ook zoiets jaren geleden op mijn vorige auto helaas vond iemand anders deze ook mooi en was deze kwijt..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!