wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag de wagen opgehaald bij de garage waar hij een aircodiagnose heeft ondergaan. Helaas zeer slecht en veel te duur nieuws. Hogedrukventiel én de airco radiateur lekken beiden. Kosten: € 430,-. :( (incl. € 80,- voor de diagnose)
Dus ik hoop voorlopig dat het niet te warm wordt want dit geld heb ik niet. :(

Iemand een idee waar je zo'n aircoradiateur kan kopen?
Te Koop bij de dealer.
Of op de sloop.
Vervelend man.
Maar Ja autorijden kost geld.
Maar je auto rijd er niet minder door.
Dan maar je ramen open
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Helaas al een paar weken niks aan de Polo kunnen doen. Hij staat zelfs nog op zijn winterstaaltjes. :eek:
Ik lig namelijk al een paar weken plat met een hernia.
Scheurtje in een tussenwervelschijf waar “vloeistof” uit geperst word tegen mijn zenuwbaan van mijn rechterbeen. Dit resulteerd dus in gruwelijk trekkende pijn door mijn hele rechter been en daarbij uitvallingsverschijnselen waarbij bijvoorbeeld alleen al even naar en van het toilet lopen/kruipen al een hel was.
Ik ben gelukkig weer wat aan de beterende kant. Het lopen kan ik weer kleine stukjes en echt staan een minuutje of 5 ofzo maar moet dan snel weer liggen.
Voor mij dus geen gepoets of lekkere ritjes enzo met de Polo of Kever tijdens dit prachtige weertje de afgelopen dagen
Nog even volhouden dus met een aardige variatie van zware pijnstillers en spierverslappers.
Ik kan niet wachten om die halve centimeter saharazand van de Polo te wassen of de Kever weer even uit zn stalling te halen en een tourtje te maken.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Helaas al een paar weken niks aan de Polo kunnen doen. Hij staat zelfs nog op zijn winterstaaltjes. :eek:
Ik lig namelijk al een paar weken plat met een hernia.
Scheurtje in een tussenwervelschijf waar “vloeistof” uit geperst word tegen mijn zenuwbaan van mijn rechterbeen. Dit resulteerd dus in gruwelijk trekkende pijn door mijn hele rechter been en daarbij uitvallingsverschijnselen waarbij bijvoorbeeld alleen al even naar en van het toilet lopen/kruipen al een hel was.
Ik ben gelukkig weer wat aan de beterende kant. Het lopen kan ik weer kleine stukjes en echt staan een minuutje of 5 ofzo maar moet dan snel weer liggen.
Voor mij dus geen gepoets of lekkere ritjes enzo met de Polo of Kever tijdens dit prachtige weertje de afgelopen dagen
Nog even volhouden dus met een aardige variatie van zware pijnstillers en spierverslappers.
Ik kan niet wachten om die halve centimeter saharazand van de Polo te wassen of de Kever weer even uit zn stalling te halen en een tourtje te maken.
Dat klinkt niet best! Hopelijk voel je je gauw weer beter en kan je weer genieten van je mooie auto's (en de rest van het dagelijks leven haha). Sterkte!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Helaas al een paar weken niks aan de Polo kunnen doen. Hij staat zelfs nog op zijn winterstaaltjes. :eek:
Ik lig namelijk al een paar weken plat met een hernia.
Scheurtje in een tussenwervelschijf waar “vloeistof” uit geperst word tegen mijn zenuwbaan van mijn rechterbeen. Dit resulteerd dus in gruwelijk trekkende pijn door mijn hele rechter been en daarbij uitvallingsverschijnselen waarbij bijvoorbeeld alleen al even naar en van het toilet lopen/kruipen al een hel was.
Ik ben gelukkig weer wat aan de beterende kant. Het lopen kan ik weer kleine stukjes en echt staan een minuutje of 5 ofzo maar moet dan snel weer liggen.
Voor mij dus geen gepoets of lekkere ritjes enzo met de Polo of Kever tijdens dit prachtige weertje de afgelopen dagen
Nog even volhouden dus met een aardige variatie van zware pijnstillers en spierverslappers.
Ik kan niet wachten om die halve centimeter saharazand van de Polo te wassen of de Kever weer even uit zn stalling te halen en een tourtje te maken.


Beterschap en hopelijk gaat het snel weer de goede kant op. Rustig aan
en heb geduld !
 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Helaas al een paar weken niks aan de Polo kunnen doen. Hij staat zelfs nog op zijn winterstaaltjes. :eek:
Ik lig namelijk al een paar weken plat met een hernia.
Scheurtje in een tussenwervelschijf waar “vloeistof” uit geperst word tegen mijn zenuwbaan van mijn rechterbeen. Dit resulteerd dus in gruwelijk trekkende pijn door mijn hele rechter been en daarbij uitvallingsverschijnselen waarbij bijvoorbeeld alleen al even naar en van het toilet lopen/kruipen al een hel was.
Ik ben gelukkig weer wat aan de beterende kant. Het lopen kan ik weer kleine stukjes en echt staan een minuutje of 5 ofzo maar moet dan snel weer liggen.
Voor mij dus geen gepoets of lekkere ritjes enzo met de Polo of Kever tijdens dit prachtige weertje de afgelopen dagen
Nog even volhouden dus met een aardige variatie van zware pijnstillers en spierverslappers.
Ik kan niet wachten om die halve centimeter saharazand van de Polo te wassen of de Kever weer even uit zn stalling te halen en een tourtje te maken.
Beterschap man!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
Naar de garage gebracht om ventilatierooster links van het stuur te laten fixen, blijkbaar een stukje plastic in de fabriek niet goed vastgeklikt. Toch wel een stuk comfortabeler om ook koude lucht van links te krijgen en niet alleen rechts Stick Out Tongue

En m’n koplampen zijn een tikkie hoger gezet, binnenkort eens in het donker het resultaat zien.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Je bedoelt de condenser?
Ik weet het niet. Op het briefje staat airco radiator. Schijnt voor de autoradiator te zitten.
Dank voor de tip!!

Dan maar je ramen open
Inderdaad. Sinds ik het zelf moet betalen rijd ik ook veel meer met ramen open dan ik vroeger deed. Maar soms is het toch wel fijn. B.v. in de zomer als het regent. Ik kan dan mijn raam niet openen vanwege een (in mijn ogen) constructiefout. Doe ik ze een klein beetje open dan gutst het water naar binnen. Dan is airco wel heel erg handig. Maar ook in de winter om de boel te ontvochtigen.

Ik lig namelijk al een paar weken plat met een hernia.
Oef, beterschap!!
Ik weet wel wat het is. Heb zelf een versleten tussenwervelschijf en ga om de 6 weken naar de chiropractor. Nu vanwege corona al een tijd niet geweest en ja, dat voel ik.
Gisteren al mijn balkons schoongemaakt en vandaag moest ik mijzelf 3 uur bezig houden omdat ze met mijn wagen bezig waren en je tegenwoordig niet even aan iemand kan vragen of ze je willen ophalen/afzetten bij de garage. Dus ben maar een eind gaan lopen (totaal meer dan 11km. o.a. even langs de Sligro) maar dat voel ik nu wel. Hopelijk heeft een dutje en een hete douche wonderen verricht maar leuk is anders.
Het kruipen naar het toilet wat ca. 3 kwartier duurde, mis ik totaal niet.
Nu zal jij wel hulp hebben maar... als ik iets voor je kan doen...
Sterkte!!

Vandaag heeft mijn auto eindelijk weer een grote beurt gehad. Was echt hard nodig maar ja, had de centjes niet. Dus op de airco na is nu alles gedaan. Grote beurt, reparatie aan ashoes en een verse APK. Geeft toch wel een hoop rust.
Het enige wat misging is de reparatie van het ruitenwisservloeistofreservoirpompje. (leuk woord voor galgje) Die lekt al heb ik nog nooit een plasje onder de wagen gezien. Maar na 2 dagen is dat (overigens belachelijk kleine) reservoir leeg. Hij heeft er naar gekeken maar kon niets vinden dus heeft alles weer dicht gemaakt. Gelukkig heeft hij die tijd niet doorberekend. :)

Ik moest dus 3 uur overbruggen zoals ik hierboven al beschreef. Toen ik de wagen weer ging ophalen kreeg ik de verkeerde sleutel in mijn handen gedrukt. Bleek de sleutel van een sloop 9N te zijn. Sloop 9N? Dat klinkt leuk dus gelijk de brutale schoenen aan getrokken en gevraagd of ik even mocht kijken en dat mocht. Lang verhaal kort, ik heb nu eindelijk weer een knop om mijn rugleuning te vertellen. Deze week nog even terug om de tankdop te bekijken en evt. mee te nemen.
Maar deze Polo had nog iets anders wat ik heel graag zou willen hebben n.l. een regensensor. Ik mocht hem er zo vanaf halen en meenemen alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dat moet doen of waar ik zou moeten beginnen. (inbouwen komt later wel) Met mijn handigheid gaat het demonteren echt niet goedkomen. Het is dan wel een sloper maar het is wel de bedoeling dat de onderdelen zelf wel heel blijven. Ik heb ook echt geen flauw idee waar ik moet beginnen en wat ik allemaal mee moet nemen. (qua onderdelen en qua gereedschap want ik wil die garagist niet teveel lastig vallen natuurlijk. Alleen zoveel gereedschap heb ik nu ook weer niet) Buiten die regen sensor zijn er ook nog wel wat andere dingen die ik wil demonteren. Sommige zijn simpel alleen de vraag of mijn rug het daar ook mee eens is. Is er misschien iemand in de regio Eindhoven die mij zou willen helpen met in acht neming van 1,5 meter afstand?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!