wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik wil dit ook nog steeds doen!
Heb een aantal weken geleden een poging gedaan, maar had er niet echt zin in haha. Heb je hem gedemonteerd d.m.v. de kofferbak van binnenuit open te maken of hoe heb je het gedaan?
Het embleem demonteren heb ik met een heel kleine schroevendraaiers gedaan. Tussen het chromen gedeelte en de achterplaat heel voorzichtig wringen. Zodra er iets meer ruimte is, een grotere schroevendraaier gebruiken. Daarna heb ik een platte metalen meetlat gepakt om de rest van het embleem los te wrikken ( zag ik op YouTube). Onder de rechter poot van de V zit de grootste pin. Als die eenmaal los is, volgt de rest makkelijker. Gaat vast lukken, succes!!!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Het embleem demonteren heb ik met een heel kleine schroevendraaiers gedaan. Tussen het chromen gedeelte en de achterplaat heel voorzichtig wringen. Zodra er iets meer ruimte is, een grotere schroevendraaier gebruiken. Daarna heb ik een platte metalen meetlat gepakt om de rest van het embleem los te wrikken ( zag ik op YouTube). Onder de rechter poot van de V zit de grootste pin. Als die eenmaal lost is, volgt de rest makkelijker. Gaat vast lukken, succes!!!
Dankjewel, weer een leuk klusje voor volgend weekend!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Nou, hier dan het resultaat van wat m'n vriend stiekem met m'n Polo heeft laten doen.
Grill en ondergrill hoogglans zwart laten spuiten en mistlampen erin laten zetten.
Goed verjaardagscadeau zou ik zo zeggen!! Big Grin Big Grin 20200410_185838.jpg
Volgend weekend wordt m'n Polo helemaal gepolijst en worden als het goed is ook m'n koplampen grondig aangepakt. Dan gaan de booskijkers erop Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Nou, hier dan het resultaat van wat m'n vriend stiekem met m'n Polo heeft laten doen.
Grill en ondergrill hoogglans zwart laten spuiten en mistlampen erin laten zetten.
Goed verjaardagscadeau zou ik zo zeggen!! Big Grin Big Grin 20200410_185838.jpg
Volgend weekend wordt m'n Polo helemaal gepolijst en worden als het goed is ook m'n koplampen grondig aangepakt. Dan gaan de booskijkers erop Big Grin

Echt een verandering, stukken beter Big Grin
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Niet vandaag maar gisteren even naar DE gereden om nog een vmax run te doen voordat de grens dicht gaat. 245 op de teller in een bocht voordat iemand besloot naar links te gaan was wel ff spannend :mrgreen:
Plus 102 tanken voor 1,48 is altijd mooi meegenomen
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Niet vandaag maar gisteren even naar DE gereden om nog een vmax run te doen voordat de grens dicht gaat. 245 op de teller in een bocht voordat iemand besloot naar links te gaan was wel ff spannend :mrgreen:
Plus 102 tanken voor 1,48 is altijd mooi meegenomen
grens gaat niet dicht, is onzin. Wordt geadviseerd om niet grens over te gaan, maar wettelijk mogen ze niet verbieden begreep ik van een duitse kennis, valt allemaal wel mee
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Nou, hier dan het resultaat van wat m'n vriend stiekem met m'n Polo heeft laten doen.
Grill en ondergrill hoogglans zwart laten spuiten en mistlampen erin laten zetten.
Goed verjaardagscadeau zou ik zo zeggen!! Big Grin Big Grin 20200410_185838.jpg
Volgend weekend wordt m'n Polo helemaal gepolijst en worden als het goed is ook m'n koplampen grondig aangepakt. Dan gaan de booskijkers erop Big Grin
Wat een mooi cadeau! Ziet er strak uit en volgend weekend helemaal! Ben al benieuwd naar de pics! Fijne verjaardag en dat gaat nu zeker wel lukken!Big Grin
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
grens gaat niet dicht, is onzin. Wordt geadviseerd om niet grens over te gaan, maar wettelijk mogen ze niet verbieden begreep ik van een duitse kennis, valt allemaal wel mee
Ach en anders was het voor mij een mooie reden om toch eens een keer te gaan. Wat er nu niet is betekend niet dat het in de toekomst niet gaan gebeuren. Hopelijk houden ze hem dan open!

ff wat anders hoor, hoe kan jij 370nm hebben terwijl je nog wel 200pk hebt? Standaard heeft de AW 320 nm
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Nou, hier dan het resultaat van wat m'n vriend stiekem met m'n Polo heeft laten doen.
Grill en ondergrill hoogglans zwart laten spuiten en mistlampen erin laten zetten.
Goed verjaardagscadeau zou ik zo zeggen!! Big Grin Big Grin 20200410_185838.jpg
Volgend weekend wordt m'n Polo helemaal gepolijst en worden als het goed is ook m'n koplampen grondig aangepakt. Dan gaan de booskijkers erop Big Grin

Ziet er strak uit (y)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
7C334754-5489-44C3-926F-A2D5B9C4349C.jpeg
0A56DBB3-38C3-417D-8F38-DF95D462E87A.jpeg
E5CEBAB9-FAC2-427C-A1D7-EADEB7769BA2.jpeg
DADDD45A-5BD0-4E11-933E-776A6A129EB1.jpeg
vandaag de polo maar eens flink onderhanden genomen al het teer en andere vuiligheid er af.
Nu alleen nog polijsten en dan in de carnauba wax
Wat voor apparatuur gebruik je om je auto schoon te maken?
Ik heb altijd gebruik gemaakt van de wasstraat..... Maar ik twijfel of ik met mijn nieuwe lease-polo hetzelfde ga doen....

Waar kan je een goeie start-set halen? Wat je daar hebt staan ziet er wel fancy uit :)
 
Vandaag een inlaatreiniging gedaan. Kwam 4 keer achter elkaar een enorm witte pluim uit. Rijd nu weer een stuk rustiger en feller op het gas
 

Bijlagen

  • 20200411_095004.jpg
    20200411_095004.jpg
    547.8 KB · Weergaven: 40
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI GTI 220pk / 320nm 
  • Leuk
Waarderingen: Boszna
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!