wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag bericht gehad met bevestiging; mijn Polo gaat plaats maken voor iets anders! Ookal was ik op dit forum al nauwelijks meer te vinden wilde ik toch een soort van afscheid nemen.
Na 5 jaar en 3 Volkswagens te hebben gereden word de volgende auto ook geen VW meer.
Dit ook mede omdat mijn eerste 2 VW's (Lupo en Polo 9N) 'probleem' bakken waren met hun defecten hier en daar.

Hoewel mijn 6R echt een genot was met amper een defect is deze mij binnen een jaar gaan vervelen, ook speelde mijn carrièreswitch naar de automotive branche en grote rol. Zeg nou zelf, als je fulltime met de nieuwste en dikste auto's mag rijden begint zo'n Highline 1.2 TSI als een kaal Upje aan te voelen.

Tegenwoordig werk ik voor een BMW/MINI dealer en heb logischerwijs zo mijn volgende auto gevonden: Mini Cooper S 2.0 JCW uitgevoerd.
Hoewel ik in eerste instantie groter wilde rijden dan de Polo ondervond ik al heel snel dat een Mini sportuitvoering een ontzettend hoge funfactor heeft. Zo'n S of JCW zou ik zelfs als leuker beschrijven dan een M2 of M4 Competition o_O

Mijn (ex)Polo 6R; deze zal vanuit ons de handel in gaan, dus waar deze te koop zal komen en voor wat voor prijs is mij onbekend.
Ben jij of ken jij iemand die deze Polo graag zou willen hebben hou de markt de komende tijd goed in de gaten!
Je bent ook vrij om mij een privé berichtje te sturen voor eventuele info over wat ik precies met de Polo heb gedaan etc.!
De velgen+zomerbanden op onderstaande foto zal ik zelf te koop aanbieden (Ergens na de huidige crisis ofzo)

IMG_20200407_181511_355.jpg

Ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd of de Polo met volgende eigenaar zijn weg terug naar dit platform zal vinden :)


Gefeliciteerd met de Mini JCW Chantal en het zou leuk zijn als jouw (ex) Polo dit forum weer vind !
 
  • Leuk
Waarderingen: Nushia
Vandaag de VW badge van de grill swart gespoten. Behoorlijk wat chipjes van steenslag en paar grote plekken waar de chroom eraf kwam. Ben best laat mee begonnen dus had niet al te veel daglicht rond 8u. Maar heb het redelijk gedaan vind ik. Al zie ik het eindresultaat zelf pas morgen ochtend als ik hem weer in ga plaatsen voordat ik naar mijn werk ga. Het drogen duurt wat lang dus ik heb hem afgedekt met een schoenendoos zodat er geen vuil of vliegjes op plakken. Voor nu dan de "before" en stukje van het demonteren.schuren en spuiten. Morgen de facelift pic. 20200407_235500.jpg20200407_235910.jpg20200407_235526.jpg20200407_204737.jpg20200407_200956.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Grill Logo terug geplaatst en ziet er mooi! :cool: Binnekort ook de voorbumper zwart maken om de kenteken heen en randje om de radiator rooster.20200407_235500.jpg20200408_113339.jpg20200408_113408.jpg20200408_114121.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200407-210538_Snapchat.jpg
    Screenshot_20200407-210538_Snapchat.jpg
    243.7 KB · Weergaven: 5
  • Screenshot_20200408-114045_Snapchat.jpg
    Screenshot_20200408-114045_Snapchat.jpg
    260.3 KB · Weergaven: 5
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Kun je de badge er zo uitklikken of zit het erg vast en heb je de achterkant logo ook al zwart?
Vandaag de VW badge van de grill swart gespoten. Behoorlijk wat chipjes van steenslag en paar grote plekken waar de chroom eraf kwam. Ben best laat mee begonnen dus had niet al te veel daglicht rond 8u. Maar heb het redelijk gedaan vind ik. Al zie ik het eindresultaat zelf pas morgen ochtend als ik hem weer in ga plaatsen voordat ik naar mijn werk ga. Het drogen duurt wat lang dus ik heb hem afgedekt met een schoenendoos zodat er geen vuil of vliegjes op plakken. Voor nu dan de "before" en stukje van het demonteren.schuren en spuiten. Morgen de facelift pic. 20200407_235500.jpg20200407_235910.jpg20200407_235526.jpg20200407_204737.jpg20200407_200956.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3 comfortline  1.4 59kw 
Ik vind dit hele gave achterlichten! Ik heb ze ook besteld, maar helaas nog niet binnen. Valt de montage mee? Het zou plug & play zijn, maar is dat ook zo en zijn er geen storingsmeldingen?
De montage is heel erg gemakkelijk. Even kloten met de lampen eruit krijgen maar verder appeltje eitje. Het is inderdaad plug&play. Zitten twee stekkertjes bij die van mij voor oudere polo's dan 2012 volgens mij,. schijnt anders te zijn. Geen storingsmeldingen gelukkig :)

Mooi! Welke zijn het (en waar gekocht?)?
Ik heb ze via carfantasy besteld. Daar staan ze als led dynamic.

Ik heb vanmiddag ook mijn middendemper laten verwijderen. klinkt net wat zwaarder en met wat meer geplof.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
De montage is heel erg gemakkelijk. Even kloten met de lampen eruit krijgen maar verder appeltje eitje. Het is inderdaad plug&play. Zitten twee stekkertjes bij die van mij voor oudere polo's dan 2012 volgens mij,. schijnt anders te zijn. Geen storingsmeldingen gelukkig :)


Ik heb ze via carfantasy besteld. Daar staan ze als led dynamic.

Ik heb vanmiddag ook mijn middendemper laten verwijderen. klinkt net wat zwaarder en met wat meer geplof.
Haal de einddemper er ook uit dan is het helemaal feest!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!