wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Holy shit! Super lief en goed bedoeld allemaal Stick Out Tongue hopelijk kan een polijstbeurtje de cabrio weer goed makkelijk herstellen. gelukkig had ik een strookje van de zachte spons eraf geknipt voor me kleine. Ik zat ook echt te denke hoe ik haar ook kon laten meedoen want ze wou zo graag helpen. Het is gelukkig allemaal goed gekomen want ik ben geen moment weggelopenStick Out Tongue het was vooral even rustgevend en mijn Polo en ik hebben er allebei van genoten:mrgreen::cool:


Haar man heeft inderdaad de cabrio helemaal moeten polijsten en is daar vele uren mee bezig geweest........
 
Polo logo van achterklep afgehaald.
Ik wil dat deze week ook even doen, want zaterdag wordt m'n Polo helemaal gepolijst, dus kan dat gelijk goed weggepoetst worden.
Hoe heb je het verwijderd?
Goed warm maken met een föhn en een oud bankpasje of met 'visdraad' zoals ik hier wel vaker lees? Twijfel nog hoe ik het aan moet gaan pakken :oops:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik wil dat deze week ook even doen, want zaterdag wordt m'n Polo helemaal gepolijst, dus kan dat gelijk goed weggepoetst worden.
Hoe heb je het verwijderd?
Goed warm maken met een föhn en een oud bankpasje of met 'visdraad' zoals ik hier wel vaker lees? Twijfel nog hoe ik het aan moet gaan pakken :oops:
Inderdaad met föhn erop en met plastic pasje ging het er zo af.
Toen nog met sticker verwijder spul overheen gegaan en het was eraf ;)

Ben ook van plan over enkele maanden m'n Polo te laten polijsten.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Woensel hier.

vriend van me heeft eigen chiptuningbedrijf, hij heeft de auto wss 2 dagen bij hem, om optimaal te fijntunen(binnen veilige marges).
we verwacht 270/280pk en 475-480pk.
2x PK's. Moet daarvan niet eentje NM. zijn?

Ik had vrijdag de auto gewassen.
Helaas heeft het zand geregend en is die nu nog viezer dan voor het wassen :(
Herkenning, wagen ziet er nu echt niet meer uit.

20200401_165147.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Mja, wat doe je op een 2e paasdag. Thuis met het gezin, kindjes zijn aan het spelen...vrouwlief kijkt Friends. Tja dan gaan we maar op afstand wat dingen updaten :)

Polo 6C firmware update (van 363 naar 367) , appconnect en spraak.

Mag ik jou vragen hoe je dit gedaan hebt? Ik zoek hier al zo lang naar, maar nooit een antwoord kunnen vinden!
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Afgelopen week maar vast eens de Rline spoiler en achterbumper gemonteerd, dit paasweekend wat gepast met steekadapters en wielen voor de zomer. Komende week hopelijk tijd voor de skirts en voorbumper :)
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Afgelopen week maar vast eens de Rline spoiler en achterbumper gemonteerd, dit paasweekend wat gepast met steekadapters en wielen voor de zomer. Komende week hopelijk tijd voor de skirts en voorbumper :)
Plaatje bij t praatje
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200414-210953_Gallery.jpg
    Screenshot_20200414-210953_Gallery.jpg
    305.9 KB · Weergaven: 50
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Toch maar een nieuwe chrome strip op m'n grill geplakt. Toen ze hem hoogglans zwart hadden gespoten, hadden ze m'n oude strip terug erop geplakt... Netjes vond ik het niet (moet wel perfect hè....) en ook nog eens terwijl de lak nog nat was :rolleyes: Ze hadden hem beter eraf kunnen laten.
Maargoed. Het eraf halen van de oude was echt een k*t klusje, heb ook 'ophopingen' van de toen nog natte lak voorzichtig weg moeten schuren en daarna bijgewerkt met m'n lakstift. Je ziet er niks meer van! Ben toch wel een beetje trots op mezelf:)
Hier het resultaat:
20200415_101848.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Hele dag bezig geweest met velgen plastidippen.
Hier een foto van 1 wiel. Vind het veel toffer dan zilver. Wel een 1k hoogglans acrylaat lagen erover gespoten, vind ik net wat mooier dan matte
IMG-20200415-WA0005.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!