wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag bij atm geweest.
Wat een verschil.
Van 95 naar 140pk.
Ff a12 binnen no time op de 187 gps.
0 naar 100 in 7.9sec. (Met een app dus niet accuraat).
Was 10.9 met de zelfde app.
Was 10.9 met de zelfde app.
Dus zeker veel sneller.
Top nog niet kunnen halen.
Iedereen rijd 100.
Maar voor nu tevreden.
Heb je een uitdraai (stage 1+) ik ging van 105 naar 130 op handbak bij atm.
Bewerking: mijn bougies en kabels waren slecht, vandaar de mindere. Verder is bij mij gechipt op E95 omdat dat blijbaar in de tank zat, tank nu alleen nog 98...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Remon446
Heb je een uitdraai (stage 1+) ik ging van 105 naar 130 op handbak bij atm.
Bewerking: mijn bougies en kabels waren slecht, vandaar de mindere. Verder is bij mij gechipt op E95 omdat dat blijbaar in de tank zat, tank nu alleen nog 98...
Ik heb een certificaat.
Op 95 laten tunen.
Ik tank 95 en 98.
Ben niet op vermogensbank gegaan.
Maar tis een andere auto.
Veel meer verschil dan bij me 1.2tdi
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Eindelijk de lichtschakelaar vervangen naar eentje met lichtsensor.
Geen last meer met vergeten licht aanlaten staan. Werkt perfect op auto stand.
nu al een tijdje in gebruik en nog steeds tevreden.
bij contact uit /deur openen gaat wel even het vergeten licht biebje. licht gaat vanzelf uit na 5 sec. ook bij vergrendeling.
bij ontgrendeling gaat de verlichting al aan.


apk keuring van deze week was oke.
 
vw  polo 6R  1.2 105pk dsg 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Sidebars en modderflappen zitten er op :)

Alleen scheef gemonteerd door VW... dus moet nog terug om dat goed te laten zetten.

F404C9EE-5A00-4322-B353-691ED46C26D5.JPG
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Geweldig
Waarderingen: Syste en capszz
Wat en waar?

Heb net de Passat voorzien van zimmermann black z schijven en brembo xtra blokken. Remt ook als een malle :)
EBC ultimax met EBC yellowstuf. Fantastisch!!!
Hapt keihard.

Wilde in eerste instantie ook zimmermann schijven, maar ben ook dealer van EBC dusja, dacht. Ach. Kost 't wel 'n hoop maar wel 't beste van 't beste.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Tarabass
In het weekend m’n ondergrill even goed opgeknapt . Was helemaal dof en lelijk dus daar heb ik even wat aangedaan ziet er meteen wat mooier uit . Ook heb ik mijn interieur licht vervangen voor led ! Zeer tevreden mee :) nu alleen nog een goede winkel zien te vinden ofzo waar ze mooie velgen hebben . Misschien iemand van jullie tips voor me of nog een mooi setje liggen wil wel is eens van mijn wieldoppen af ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 70pk 
In het weekend m’n ondergrill even goed opgeknapt . Was helemaal dof en lelijk dus daar heb ik even wat aangedaan ziet er meteen wat mooier uit . Ook heb ik mijn interieur licht vervangen voor led ! Zeer tevreden mee :) nu alleen nog een goede winkel zien te vinden ofzo waar ze mooie velgen hebben . Misschien iemand van jullie tips voor me of nog een mooi setje liggen wil wel is eens van mijn wieldoppen af ;)
Kijk in de aangeboden topics hier! Zag een setje Mallory's staan!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!