wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Heb geen bochtenverlichting :mrgreen:

@David97 : Kwam erachter dat ik toch wel bochtenverlichting heb. Ik rij overdag altijd met dagrijverlichting en dan doen ze het natuurlijk niet, pas bij dimlicht merkte ik op dat de mistlampen toch meebranden in de bochten. Maar ziet er in het geel ook erg goed uit kan ik je melden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: David97
Afgelopen weekend een of andere klapdebiel bij me achterop gereden en uiteraard geen briefje achterlaten -_-
nu helaas barstje in bumper en deuk.
waarborgfonds wilt niet helpen omdat ik geen getuigen heb.
Dus maar op zoek naar een spuiter of andere bumper..

Morgen gaat eindelijk na lang wachten de downpipe erop!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Afgelopen weekend een of andere klapdebiel bij me achterop gereden en uiteraard geen briefje achterlaten -_-
nu helaas barstje in bumper en deuk.
waarborgfonds wilt niet helpen omdat ik geen getuigen heb.
Dus maar op zoek naar een spuiter of andere bumper..

Morgen gaat eindelijk na lang wachten de downpipe erop!


Dat mensen met zichzelf kunnen leven als ze een ander schade toebrengen
en dan gewoon doorrijden... Succes met de afhandeling. Ga je het via
je verzekeraar regelen of zelf maar betalen ?
 
Dat mensen met zichzelf kunnen leven als ze een ander schade toebrengen
en dan gewoon doorrijden...
Zulke klootzakken zijn er helaas maar al teveel, het is mij in één jaar twee keer overkomen! Gelukkig had ik toen nog een auto van het werk dus geen kosten maar het is echt verschrikkelijk asociaal. Het vreemde is dat er ook nooit getuigen zijn!

@ GTIFANATIC is jouw auto niet all risk verzekerd?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!