wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

In het weekend m’n ondergrill even goed opgeknapt . Was helemaal dof en lelijk dus daar heb ik even wat aangedaan ziet er meteen wat mooier uit . Ook heb ik mijn interieur licht vervangen voor led ! Zeer tevreden mee :) nu alleen nog een goede winkel zien te vinden ofzo waar ze mooie velgen hebben . Misschien iemand van jullie tips voor me of nog een mooi setje liggen wil wel is eens van mijn wieldoppen af ;)
Ik heb een paar weken geleden mijn 17inch Spielberg velgen gekocht bij TTA Exclusive met nieuwe All Season banden voor maar €740,-. Zit in Den Haag ergens, was inclusief monteren en balanceren. Echt top werk hebben die geleverd! Hebben veel advertenties op Marktplaats.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
I DID IT! Big Grin

Reteblij. Heb een subwoofer weten te installeren na zoveel bloed,zweet en tranen....
Ik heb een Pioneer GM-A3702 versterker met een TS-W306R. Gisteren toch thuis door alle ellende dus met een rappe vaart naar de mediamarkt geraced. Daar de set gekocht voor een mooie prijs en alles zat erbij!

Punt was alleen dat de Discover/Composition Media geen RCA heeft, dus een high-low converter moest erbij. Die van Caliber waren er niet meer, dus snel naar een audiospeciaalzaak geraced in Utrecht. Ik kon kiezen uit twee stuks: eentje met en eentje zonder remote. Ik koos voor de set zonder remote (niet handig)

Dus met de hele gereedschapbende de auto in. Nou zijn een aantal dingen een drama:

- Het virus
- 100 rijden
- 12 Volt aansteker los proberen te halen...

uiteindelijk gelukt en alles zit erin. Aangezien er nergens info te vinden was over het inbouwen ga ik een how-to maken (poging tot)
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Gisteren eindelijk alles netjes weggewerkt via de dorpels en bank. Versterker mooi vast gezet En aansluiting in de zekeringenkast ook gelukkig nog mooi weggewerkt gekregen. Wat een heerlijke toevoeging aan het geluid!
Qua geluid ongetwijfeld een fantastische toevoeging, daar kan weinig tegenop :) Jammer dat zo'n sub en versterker er zo rommelig uitzien achterin de auto.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!