wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Lang geleden dat ik iets heb gepost....
Vandaag mijn 6R voor een kleine beurt weggebracht. Mankeerde, wederom, helemaal niets aan! Het blijft ook een superfijne auto om te rijden.

Kreeg wel als tip mee, omdat ik bijna aan de 200.000km zit, de ketting eens te laten vervangen. Hij is nog niet te horen bij het starten, maar het geeft mij ook wel een prettiger gevoel.

Nu eens op speurtocht naar een ander setje wielen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Levertijd van 2 maanden als het niet langer is plus een recensie van een goede fit en een slechte fit...

Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. Voor dit geld zou ik het risico wel durven nemen, als hij niet past heb je het in ieder geval geprobeerd en voor de rest kon je hem nergens vinden :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!