wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Oei... ook op je display, dat gaat de verkoopwaarde van je auto zeer negatief beïnvloeden mocht je hem ooit willen verkopen (ik zou een auto met een "beschadigd" display namelijk niet eens overwegen omdat je dan voor een paar honderd euro weer een ander scherm moet (laten) plaatsen).

P.s. voor een tientje bij Carglass, ik zou het lekker daar laten doen :)
Etsen? Ik kreeg eencbedrag van 35€ te horen (dacht ik)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Zijwindschermen en zonnewering van Sonniboy geplaatst!

20200228_164129.jpg

De zonnewering krijg ik van buitenaf niet goed op de foto vanwege de reflectie :)

Ik was eigenlijk van plan om de achterste ramen te laten blinderen maar ik vind het te prijzig en ik vind het ook wel fijn dat dit niet permanent is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Halve straightpipe :cool: ... Einddemper laten vervangen door rechte stuk RVS. Het is even wennen maaaarr owh wat een heerlijk geluidje voor een 1.2 Stick Out Tongue nu is het nog leuker om te Ref matchen voor de mensen die weten wat dat is en hoe dat moet. Nu hoor ik dus ook echt dat ik terug schakel en meer power pak en nogsteeds soepel door blijf gaan. En dan nog het straightpipe geluidje om het af te maken geweldig! Denk dat hij ooknog kan poppen en bangen als hij wat is ingereden Stick Out Tongue:mrgreen: als kers op de taart heeft de lasser een dubbele sierstuk aangemaakt.. te gekk!!20200229_230419.jpgSnapchat-402202185.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  • Leuk
Waarderingen: M.U.Y
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!