wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

IMG_20181104_172412.jpg IMG_20181104_172527.jpg IMG_20181104_172427.jpg IMG_20181104_172412.jpg IMG_20181104_172527.jpg IMG_20181104_172427.jpg vandaag dashboard kast verlichting gemaakt, het werkt met een sensor, zodra ik het kastje open en beweeg gaat het licht aan, voorlopig 2 pitjes even kijken of dat bevalt, anders een binnenverlichtingsunit er in bouwen als dat beter mooier is.

Ook de voetverlichting achter nu aangesloten, rood en permanent op contact.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari, mausie en Robin
Die kun je ook wel vinden zonder het dashboard los te halen, en als hij niet op die plek gevonden is dan trek je hem terug en trek je hem opnieuw met een trekdraad.

Weet niet waar je uit nb vandaan komt maar wil je daar anders wel even bij helpen hoor.
Of kijk even als het gezakt is, dan kun je het vast wel vinden.
Dank zij Martien heb ik weer een werkende radio/carkit. Microfoonplug was losgeschoten en lag helemaal achter het dashboard. Tja, dan is het ook niet zo raar dat mensen je niet horen. Dank je wel Martien. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Hoi Remon,
Op dit moment vind ik het een super 2-Din radio voor de prijs. Ook als je kijkt dat er bluetooth, carplay en android auto in zit.

Veel plezier met je stoel verwarming, zeker een fijne functie voor in de winter [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die jij hebt, heeft Apple Carplay met Baidu auto ofzo.. Geen Android auto. Tenzij met firmware upgrade je het aangepast hebt.
Of was die van jou gelijk met Android auto geleverd?
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Die jij hebt, heeft Apple Carplay met Baidu auto ofzo.. Geen Android auto. Tenzij met firmware upgrade je het aangepast hebt.
Of was die van jou gelijk met Android auto geleverd?
Je hebt de RCD330 Desay (Apple carplay, baidu auto, mirror) en de 330 Noname (Apple carplay, Android auto, mirror) de desay valt niet te upgraden naar Android auto. De noname wel. Liep tegen ditzelfde probleem aan dus heb voor een mooi prijsje via mp mijn desay om kunnen ruilen voor een noname.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Vandaag een extra (led) lampje in de kofferbak geïnstalleerd, goed licht daar houden we van[emoji3]
88c50cbc39285e76d76d35a1d4d5764e.jpg


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!