wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Aan de Polo vandaag niets gedaan. Aan de radio wel. Klikte laatst het frontje erop maar de radio ging niet aan. Diverse malen moeten herhalen voordat dit lukte. Is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Gisterenavond werd ik gebeld via de carkit. Ik hoorde haar wel maar zij mij niet en dit ook diverse keren. Ook toen ik haar belde. Is ook niet de eerste keer dat dit gebeurde. Frontje los geklikt (waardoor de radio en dus ook de carkit uitschakelt) en toen kon ze mij wel verstaan via de mobiel. Vandaag radio eruitgehaald en afgegeven bij de winkel. Ben benieuwd, garantie was gisteren verlopen o_O maar in hun systeem stond op de ene plek dat ik wel garantie had en op de ander dat ik het niet had.
Ook vreemd, nieuwe radio kost exact hetzelfde als toen ik deze kocht. Dacht dat prijzen daalde na verloop van tijd.
Enfin, nu max. 4 weken zonder radio/carkit. :(
Radio nu al terug maar ze hebben niets kunnen ontdekken. Wilde hem terug inbouwen, kan ik het hele stekkertje van de microfoon (carkit) nergens meer vinden en om het dashboard los te halen gaat mij veel te ver. Dat gaat mij never nooit niet lukken. Balen. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Tja voor mijn polo is er niets meer te doen, maar twee proefritten staan er voor zaterdag, als bijrijder :(

Tijd voor een AW:)

Radio nu al terug maar ze hebben niets kunnen ontdekken. Wilde hem terug inbouwen, kan ik het hele stekkertje van de microfoon (carkit) nergens meer vinden en om het dashboard los te halen gaat mij veel te ver. Dat gaat mij never nooit niet lukken. Balen. :(

Die kun je ook wel vinden zonder het dashboard los te halen, en als hij niet op die plek gevonden is dan trek je hem terug en trek je hem opnieuw met een trekdraad.

Weet niet waar je uit nb vandaan komt maar wil je daar anders wel even bij helpen hoor.
Of kijk even als het gezakt is, dan kun je het vast wel vinden.
Was het een gewone winkels bv halfords of zo of een car audio zaak, want een halfords bv zou hem op moeten sturen.
En ook al is je garantie verlopen je hebt nog gewoon garantie als het een dure en kwalitatief goede radio is want je mag uitgaan van een deugdelijk produkt alleen word het wel even touwtrekken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik heb hem zodanig ingesteld dat hij met lage snelheden licht stuurt en hoe harder ik ga rijden hoe zwaarder hij word. Licht sturen is heel fijn maar man man man je hebt geen controle op de snelweg met 120. Dus dit is ideaal.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!